Gå til innhold

Soting av ruter på e36 sedan.

Share

Anbefalte innlegg

Hei!

Har fått ett tilbud på soting av ruter hos RT bilglass. Men er ikke sikker på hvor mørt jeg vil ha det, tenkte å ha 40% på siderutene bak og 35% på framrutene.

Noen som har noen bilder av en bil med slik soting?

Avtalen er att jeg skal ta ut rutene selv så da lurer jeg på om det er noen spesialknep som kan lønne seg å bruke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff.... Selve bakruta er sånn... båbb båbb... Når den først går til helvete så sier det puff, og du sitter med glass overalt. Så teip igjen innsiden av bakruta/bilen. Så om den sier puff, så slipper du å ha glass i hele interiøret. Jævla kjedelig å støvsuge. Har aldri tatt ut bakruta, men spørs hvor tett inn til karoseriet den sitter. Altså hvor mye lim det er mellom den og ruta. Hadde latt noen som har peil å ta den ut. Evnt så får du vell ta det på forsikringa.. du vet... Kjørte en tur på motorveien så sa det puff = en bakrute mindre :S Om du har delkasko og oppover da.

Ta 35%. 40? (trodde det var 0.5/20/35/50) er jo bare 5% mindre så om du blir stoppet så er du fordsatt like ulovlig. Og 5% er heller ikke synlig vil jeg tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...