M3 motorsport Skrevet Mars 5, 2012 Share Skrevet Mars 5, 2012 Hei! Har fått ett tilbud på soting av ruter hos RT bilglass. Men er ikke sikker på hvor mørt jeg vil ha det, tenkte å ha 40% på siderutene bak og 35% på framrutene. Noen som har noen bilder av en bil med slik soting? Avtalen er att jeg skal ta ut rutene selv så da lurer jeg på om det er noen spesialknep som kan lønne seg å bruke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ls44mm Skrevet Mars 5, 2012 Share Skrevet Mars 5, 2012 Er bilen uten skilter? Hadde latt Remy ta rutene ut selv. 35% rundt hele. Passe mørkt. Er finest med lik film rundt hele. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 motorsport Skrevet Mars 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2012 Er skilter på bilen ja! Rt bilglass kommer til bygda om en månes tid å da skal de sote så mange ruter de klarer, og da var avtalen att vi skla ta ut rutene selv. Trur det blir 35% eller 40% rundt om! Er det mye arbeid å ta ut bakruten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ls44mm Skrevet Mars 5, 2012 Share Skrevet Mars 5, 2012 Huff.... Selve bakruta er sånn... båbb båbb... Når den først går til helvete så sier det puff, og du sitter med glass overalt. Så teip igjen innsiden av bakruta/bilen. Så om den sier puff, så slipper du å ha glass i hele interiøret. Jævla kjedelig å støvsuge. Har aldri tatt ut bakruta, men spørs hvor tett inn til karoseriet den sitter. Altså hvor mye lim det er mellom den og ruta. Hadde latt noen som har peil å ta den ut. Evnt så får du vell ta det på forsikringa.. du vet... Kjørte en tur på motorveien så sa det puff = en bakrute mindre :S Om du har delkasko og oppover da. Ta 35%. 40? (trodde det var 0.5/20/35/50) er jo bare 5% mindre så om du blir stoppet så er du fordsatt like ulovlig. Og 5% er heller ikke synlig vil jeg tro. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå