Fex Skrevet Mars 5, 2012 Share Skrevet Mars 5, 2012 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=33045725 surfet litt på finn. så fant jeg denne. hadde vært rimelig tøft å hatt den i garasjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Mars 5, 2012 Share Skrevet Mars 5, 2012 Kun for spesiell intresserte det der Da er det bedre å bruke 1 mill på noe som går fæææært. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fex Skrevet Mars 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2012 kunne ikke vært mere enig der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Mars 5, 2012 Share Skrevet Mars 5, 2012 haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Mars 5, 2012 Share Skrevet Mars 5, 2012 Bare jeg som reagerte på at bilen var utrolig støvete og skitten? En sånn bil til 1 mill, burde hvertfall vaskes, poleres og rengjøres før den legges ut for salg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 5, 2012 Share Skrevet Mars 5, 2012 Hadde jeg hatt en lommebok som tilsier at slike innkjøp kan gjennomføres uten at hverdagen påvirkes nevneverdig, er det ingen tvil om at jeg heller ville kjøpt en slik fremfor f.eks en 530D (som sikkert koster 1mill ny med alt utstyr?). Tenk så gøy det hadde vært og puttret rundt en godværsdag i en slik da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå