Howrd Skrevet Mars 5, 2012 Share Skrevet Mars 5, 2012 Sjønner at det er en m30, men ettersom toppdekselet er merket ac, så begynner jeg å lure Motorvolumet er slipt bort på innsuget. Motoren skal forøvrig også kanskje selges.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet April 2, 2012 Share Skrevet April 2, 2012 Sjekk blokka under innsuget, eller motorkoden som står på en plan flate der starteren står. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30lars Skrevet April 2, 2012 Share Skrevet April 2, 2012 er nok sikkert bare en vanlig m30b35 eller b34. som det bare er montert ac snitcher topp deksjel på.. er det e34 motor.. ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet April 2, 2012 Share Skrevet April 2, 2012 Det er B35 itilfelle , det ser jeg på dekselet over fuelrailen og innsuget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet April 2, 2012 Share Skrevet April 2, 2012 den motoren lå til salgs for en stund siden, en ACS 3,7l m30. sjekk motorkoden ved startern! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Howrd Skrevet April 3, 2012 Forfatter Share Skrevet April 3, 2012 Skal sjekke motorkoden Har ikke fått tilbakemelding om at det har vært aktivitet i denne tråden på e-post.. rart.. Motoren er ikke min, men er mye hos han som eier den, kan sjekke da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Howrd Skrevet April 10, 2012 Forfatter Share Skrevet April 10, 2012 Fant ikke motorkode, men det er en 3,5 , sto det på blokka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå