duemorty Skrevet Mars 5, 2012 Skrevet Mars 5, 2012 Hallo. Har i dag vært på eukontroll med bilen min. Fikk en feil der det stod slakk i lenkestsg på stabilisator. Noen som kan fortelle meg hvilken del dette er? Så fikk jeg også for høy avgass, noe måte å få den ned på? Bilen er en 97 mod 318 e36. Takker å bukker for hjelp:)
525i1991 Skrevet Mars 5, 2012 Skrevet Mars 5, 2012 lenkestag er det staget som går mellom fjørbein og stabilisatorstag fremme. enkel sak å bytte. Har du kataltysator?
duemorty Skrevet Mars 5, 2012 Forfatter Skrevet Mars 5, 2012 Oki då vet eg nok hva det er. Ja har katalysator.
525i1991 Skrevet Mars 5, 2012 Skrevet Mars 5, 2012 er lmm eller lambda dårlig? kan påvirke blandeforholdet og gi deg dårlig forbrenning. er et triks med å blande e85 i bensina bare på eu kontrollen for å få bedre forbrenning der og da. (dermed mindre avgass)
kvammis Skrevet Mars 5, 2012 Skrevet Mars 5, 2012 E85 har de på statoil i fyllingen. Det sies at det skal gå fint å kjøre ca 50/50 på original motorstyring.
duemorty Skrevet Mars 5, 2012 Forfatter Skrevet Mars 5, 2012 Mistenker at lambda er dårlig. Men har en sånn liggende så kan jo bare bytte om. Funker det med e85? Hvilke blanding bør eg ha? Regner med at eg ikke bare kan fylle det reint på.?
Johnny Bravo Skrevet Mars 5, 2012 Skrevet Mars 5, 2012 Kjør tanken tom og fyll på med miljøbensin som du får kjøpt på felleskjøpet bl.a. Det hjelper på avgassen. Eller du kan bruke slik rens man får kjøpt på besinstasjoner på små flasker.. Dette er dog ikke noe permanent løsning. Er vel gjerne en årsak til høy avgass...
duemorty Skrevet Mars 5, 2012 Forfatter Skrevet Mars 5, 2012 Er nok en årsak til det ja, mistenker at lambdaen er gåen så får nok bare bytte den i samme slengen og
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå