Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså uten å måtte bygge om rail, regulator osv.

Har nå 2x walbro 255, det går bra, men det sies at de ikke er så glad i e85.

Tipper at 2x Bosch 044 pumper er så kraftige at regulatoren ikke klarer å ta unna.

Anyone?

Skrevet

kjør 2x bosch 044 pumper. funker knall. med an koblinger hele veien og nuke performance fuel rail. + 40l fuelcell og fuelcatchtank. da da du skuddsikkert system for e85 :) detta jeg kjører hvertfall.

Skrevet

Problemet er at jeg ikke har lysst å røre verken de originale rørene eller den originale btr'en. Fins det en pumpe som fløder like bra som walbro som tåler e85?

Skrevet

Nå vet ikke jeg om du er ute etter pumper og ha i tanken eller utenfor, men når min gamle gikk på e85 stod det 2x bosch 984 i den. Den ble bremset til 550hk og 730nm på hjulene hos ppf (m20b27).

Skal du ha noe mer effekt enn dette så må du nok over på 2 bosch 044 pumper eller lignende, og investere i skikkelig fuelrail og regulator.

Skrevet
Nå vet ikke jeg om du er ute etter pumper og ha i tanken eller utenfor, men når min gamle gikk på e85 stod det 2x bosch 984 i den. Den ble bremset til 550hk og 730nm på hjulene hos ppf (m20b27).

Skal du ha noe mer effekt enn dette så må du nok over på 2 bosch 044 pumper eller lignende, og investere i skikkelig fuelrail og regulator.

Ser ut som det blir 2x984 pumper ja :D

Men målte du bensintrykket på tomgang med disse? Er redd det går litt opp med original btr. Det er forsåvidt noe jeg kan leve med.

Skrevet

Mener på trykket var rundt 30 psi på tomgang, men jeg hadde nuke fuelrail og aeromotive trykkregulator med an8 inn og an6 ut.

Mulig det går bra med det orginale opplegget. Hvis ikke så går det vel og modifisere fuelrail slik at du kan bruke ekstern btr på den. Trenger jo bare og få på en nippel eller an kobling.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...