Knix Skrevet Mars 6, 2012 Share Skrevet Mars 6, 2012 Hei Bimmers folk! Har funnet ut av at det er på tide å selge min 323 touring grunnet overgang til 4hjulstrekk. Som noen her vet har jeg sagt at jeg kan selge den sånn som den er for 35 000,- men har i dag vært innom en billakkerer og snakket med han, og etter mye om og men, så ga han meg en pris på 15 000,- for å gjøre bilen rustfri. Har sett en annen bil de har fikset, så er trygg på at jobben blir gjort bra. Det som da inngikk i prisen er en total lakkering av dører og skjermer samt noen små skader på panser og bakdør. I tillegg er det noen små ting som også er inkludert. Det jeg lurer på er om det er verdt det!? Har vært innom Finn.no en stund nå, men er veldig få 323 rundt om. Info om bilen: Årsmodell: 1998 Farge: Boston Grønn Interiør: Beige med svart, samt M merker(fra fabrikk.) Motor: 2.5l Bensin, 170hk manuell. Bilen er fabrikk senket og har 16" eller 17" lavprofil BMW felger. Piggdekk står på og følger med, også orginal BMW. Bilen er gått rett under 200 000. 2 sone AC med setevarmere. Kjørecomputer med mye funksjoner. ABS og ASC(antispinn) Noen som vet hva en slik bil kan gå for på markedet? Og ja skal legge inn bilder ila uken, må bare få vasket og ryddet vekk skiene Supert hvis noen svarer, alt blir godt motatt. MVH Jørgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmann24 Skrevet Mars 9, 2012 Share Skrevet Mars 9, 2012 Bilen blir hvertfall mer attraktiv, er nok verdt det ja. Du har jo en 323, vokser ikke på trær de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet Mars 9, 2012 Share Skrevet Mars 9, 2012 Rund 40 om den er bra. Ligger en til 70.000 på finn, men tviler han får solgt den 15000 var billig, kunne tenkt meg det selv. Vil anbefale deg å kjøpe komplett mtech pakke om du skal hellakkere bilen. Da blir plutselig bilen mer verdt også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schjongen Skrevet Mars 11, 2012 Share Skrevet Mars 11, 2012 kommer bildene snart ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knix Skrevet Mars 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2012 Joa, kameraet mitt hadde funnet seg veien til hytta sammen med mine foreldre :S så må nesten vente på det, men regner med at jeg legger ut bilder i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iz4k Skrevet Mars 12, 2012 Share Skrevet Mars 12, 2012 er intressert! men trenger bilder! gjør karroseriet strøkent så går den =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knix Skrevet Mars 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2012 Hei igjen! Har nå fått tatt noen bilder av hvordan bilen ser ut i dag. Skal en tur innom lakeringsfyren i dag og diskutere pris og når bilen kan ferdig stilles. Bilen har ikke fått noe super vask, men viser hvor det er skader som de må fikse. Som de oppmerksomme sikkert ser er det steder der jeg selv har prøvd å lakere, uten hell... Disse blir også selvsagt gjort om. Håper ikke dette skremmer vekk alle som er interesserte Dere får heller glede dere til det kommer nye bilder av en nylakert bil. Bilen går fremdeles som en drøm, og de som har lyst på en prøvetur når den tid kommer må bare ta kontakt. Jørgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rollerboy Skrevet Mars 13, 2012 Share Skrevet Mars 13, 2012 Denne var virkelig ille tilredt og denne da! Men blir sikkert bedre etter lakk og rep. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet Mars 13, 2012 Share Skrevet Mars 13, 2012 Var litt mye rust ja. Lakk hjelper, men ting kommer "alltid" tilbake etter ett år eller to om det ikke byttes ut Hvilke prisklasse tenker du etter bilen er lakkert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knix Skrevet Mars 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2012 Ser ikke så bra ut på bildene nei, skal si meg enig der. Men store deler av karosseriet kommer til å bli byttet ut før lakkering. Ser for meg rundt 50k. evnt 35k før lakkering, altså sånn som den er nå. Jørgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå