tarjei bmw Skrevet Mars 6, 2012 Share Skrevet Mars 6, 2012 Kjøpte meg en brukt m5 motor her for ikke så alt for lenge siden. Skulle sette på en getrag 260 kasse. Kassa passer helt fint, da jeg skal skru den på. Problemet er at det virker som at kassa er ca 5 cm for kort til mellomakslinga, og 5 cm for kort til giroverføringa. Kan det vere at jeg skulle hatt en getrag 280 kasse? Har hørt at 260 kassa skal passe, og mange bruker den til s38 motor. Mvh tarjei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarjei bmw Skrevet Mars 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2012 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarjei bmw Skrevet Mars 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2012 Ingen som har peiling? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Mars 8, 2012 Share Skrevet Mars 8, 2012 brukte du giroverføring for 260 kassen? er forskjellig delenr på 260 og 280 kassen. men skal ikke si sikkert at de er forskjellig fordi om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarjei bmw Skrevet Mars 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2012 kjøpte giroverføring på koed for m5, men kan godt hende jeg har kjøpt til 280 kasse. men bygger 280 kassa 5 cm mer enn 260 kassa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå