karl-p Skrevet Mars 6, 2012 Skrevet Mars 6, 2012 hei, har en e30 325 som koker over med litt belastning. er ny topp-pakning, termostat, vannpumpe. bytta orginale vifta til ei elektrisk 14" vifte. å enda koker den fort over med litt belastning, tips? har lufta å lufta å lufta bokstavelig talt, men virker som jeg ikke får ut noe mere luft. er bra varme i varmeapparate:P alle tips tas godt imot:)
kjellsigvald Skrevet Mars 6, 2012 Skrevet Mars 6, 2012 eg hadde også dette problemet med elektrisk vifte på samme motor, men med orginl vifta så ordna det seg igjen
karl-p Skrevet Mars 6, 2012 Forfatter Skrevet Mars 6, 2012 hadde samme problemet både før og etter? nylig prøvd å gå over til elektrisk, å den er på konstant nå. men blir ikke bedre?
kjellsigvald Skrevet Mars 6, 2012 Skrevet Mars 6, 2012 viskose koblingen va gåen på min, viste det seg etter eg hadde prøvd me elektrisk vifte. eg greide heller ikkje å holde tempen med el vifte. når eg bytta den så ordna det seg. er den orginale viften din kaputt siden du har gått over til el vifte?
karl-p Skrevet Mars 6, 2012 Forfatter Skrevet Mars 6, 2012 ja den for, så fikk tak på ei brukt å den for etter ikke så lang ti den også... sjønt at de ska vær ganske plaga me de viskosekoblingen derfør tenkt eg at ei 14"vifte skulle holde? men e jo mulig at den ikke blås nokk?
kjellsigvald Skrevet Mars 6, 2012 Skrevet Mars 6, 2012 funka ikkje me el vifte på min iallfall, samma om den sto på full guff hele tiden, synes det høres rart ut at viskose koblingen har røke 2 ganger hos deg, då må det vare noe galt sko en tru....
kjellsigvald Skrevet Mars 6, 2012 Skrevet Mars 6, 2012 er ikkje selve vifta di som er noe gale me da? et blad som er knukket? som gjer at det er kast i vifta, å viskose koblingen din ryker av den grunn etter en stund...
karl-p Skrevet Mars 6, 2012 Forfatter Skrevet Mars 6, 2012 tjo er muligens et problem med kast der, men du mener at elektrisk vifte ikke er nokk? var noen som mente at det skulle være løsningen på problemet. kan selfølgelig prøve med helt ny orginal vifte å viskosekobling. men har enda en 14" vifte jeg kan sette på, så kan prøve med 2 vifter. men tror egentlig ikke viftene er problemet... men skal prøve med 2 vifter først vertfall
kjellsigvald Skrevet Mars 6, 2012 Skrevet Mars 6, 2012 eg trur ikkje det er nok nei, nå snakker eg kun av egen erfaring selvsagt, på min bil, å det funka ikkje me el vifte. så satt eg på en ny viskosekobling å kobla vekk el vifta, å då ordna det seg. termostat vannpumpe å slike ting rekner eg med du har skjekka...
karl-p Skrevet Mars 6, 2012 Forfatter Skrevet Mars 6, 2012 eg trur ikkje det er nok nei, nå snakker eg kun av egen erfaring selvsagt, på min bil, å det funka ikkje me el vifte. så satt eg på en ny viskosekobling å kobla vekk el vifta, å då ordna det seg. termostat vannpumpe å slike ting rekner eg med du har skjekka... ja e heilt nytt alt. så får prøve med ny vifte med viskosekobling, eventuelt med el vifte på forsiden i tilleg;D tydelig vis et problem at dem går seg varm disse motorene etter som jeg har hørt av andre med samme problemene:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå