bmw330i Skrevet Mars 6, 2012 Skrevet Mars 6, 2012 Hei har nå hugget 3-4 stk bmw e36 , og har nå masse deler liggende så om du trenger noe så send en pm eller ring meg på 91003755 for kjappere svar på forespørsler angående deler Delene ligger i Andebu i Vestfold for dem som lurer på det har da blant : - panser - Front lykter - Baklykter - Dører - Bakfangere - Frontfanger - Angel eyes front lykter - Klarglass baklykter - Led baklykter - Koffert lokk - Grill rammer - Grill nyrer - Varmeviftejusteringsapparat - starter til m40b18 motor - Dynamo m43b16 - Servopumper - 17" Alufelger på sommerdekk - 15" Alufelger på sommerdekk - 15" Alufelger på Helårsdekk - Frontfanger bjelker - Bremsecalippere - Hjul lager foran - Dempere med fjærer foran - Fjærer bak - Dempere bak - Panserholdere - En boks med diverse reler - Bærearmer foran - Skjerm foran venstre side - El speil - Nye ///m3 Kopi speil i eske med adaptere til sedan / touring / comapct er manuelle - El takluke med motor og alt - El vindusheiser foran med motor - Manuelle vindusheiser foran - Dørhåndtak med nøkkel - Helt ny ///M3 logo i forpakning - ///M diffuser til orginal m3 fanger og MYE mere , jeg husker ikke alt men om noen ønsker bilder av noe jeg har så er det bare å sende pm eller noe så skal jeg få til noen bilder 91003755
bmw330i Skrevet Mars 22, 2012 Forfatter Skrevet Mars 22, 2012 alt skal bort ! Har fremdeles mye igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå