Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å bytte innvendig front på min 86 mod 325.(mener da den som radiator,lykter,nyrer og div sitter i).Noen som har erfaring med dette? Lurer mest på hva man skal bruke som referanse for å få den nye 100% riktig på plass. Er innv.front lik på preface og facelift? Har en 89mod is som jeg kan sammenligne med.Hvis noen har en DIY om temaet så hadde det vært fint! :) Eller bare noen gode råd.

Skrevet

Du skal jo uansett til med sveiseapparatet så det jeg gjorde på min bil var at før jeg skar ut den gamle fronten, så punktet jeg fast noen vinkler innenfor frontboksen på rammevangene som du setter den nye i mot så den kommer på samme plass... Oppe i hjørnene er det en vinkel på frontboksen som gjør at du ikke bommer alt for mye her.

Håper dette var greit forklart.

Skrevet

Takk for tips! Har i allefall bestilt orginal "ny" front idag, så da blir det vel kapping og sveising til hælja håper jeg.

Skrevet

Merk av hvor den gamle stod før du tar den av. Også borer du ut sveisepunktene og da er den løs. Etter det så er det bare og tilpasse den nye og punkte den fast i hjørnene og prøvemontere. Ser det bra ut så sveiser du den på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...