JE Motorsport Skrevet Mars 6, 2012 Skrevet Mars 6, 2012 Bassworx kasse med hurtigterminaler,trekt i svart stoff. I kassa er det montert 2x12" Lanzar Optidrive bassere. Disse er helt RÅ , de tilhører proffserien til Lanzar og er på 1100 watt RMS pr stk!!! Det er alu.chassi på subbene. Bassene er knapt innspilt og kom levert i trekasser med metallbeslag og kodelås.Disse kassene kan medfølge om ønskelig. Selger kasse m bassere for 3000,-Kr, dette er meget billig da kun basserne koster over 3000,- pr stk PS:bilde av kasse kommer
JE Motorsport Skrevet Mars 9, 2012 Forfatter Skrevet Mars 9, 2012 Mål på kassa? Bredde: 77cm Høyde 36,5cm Dybde i bunn 32cm Dybde topp 24 (dvs at bakveggen på kassa er på skrå )
JE Motorsport Skrevet Mars 10, 2012 Forfatter Skrevet Mars 10, 2012 Her er omsider bilde av kassa, dette er da en fabrikkbygd kasse. Hvor basserne er montert inn etterpå. Relativt liten størrelse på kassa med tanke på at det sitter 2 stk 12" bassere der PS:har også en Lanzar forsterker som er benyttet iforbindelse med denne kassa som vurderes solgt.
JE Motorsport Skrevet Mars 16, 2012 Forfatter Skrevet Mars 16, 2012 Ingen som har dukket opp med penger, så fortsatt mulighet her. Disse subberne må ikke sammenlignes med billigere varianter, disse spiller kontrolert,kontant bass på høyt volum om ønskelig
JE Motorsport Skrevet Mars 31, 2012 Forfatter Skrevet Mars 31, 2012 Litt info om subbene hentet fra Lanzar: Custom Tooled Die-Cast Aluminum Basket Aluminum Alloy Cone Structure Massive Butyl Rubber Surround 3'' High Temperature Dual Voice Coil 65 Oz x 3 High Density Barium Ferrite Magnet Power Handling: 1100 Watts RMS/2200 Watts Peak Frequency Response: 26- 800 Hz Impedance: Dual 2 Ohms Voice Coils Efficiency: 88dB Includes Installation Hardware and Template Packaged In a Wood Box
JE Motorsport Skrevet April 23, 2012 Forfatter Skrevet April 23, 2012 Fortsatt ikke hentet, så først til mølla. Disse subbene er bare helt RÅ
ArneTorsen Skrevet April 23, 2012 Skrevet April 23, 2012 Hei, eg har ein Kicker L5 2x12" i orginal kasse som eg lurte på om du var interesserte i å bytte? Kassen ser sånn ut Grunnen til at eg har lyst til å bytte er fordi eg har ein BMW 320I E46 Sedan og der passer ikkje Kicker kassen
JE Motorsport Skrevet April 24, 2012 Forfatter Skrevet April 24, 2012 Hei, eg har ein Kicker L5 2x12" i orginal kasse som eg lurte på om du var interesserte i å bytte? Kassen ser sånn ut Grunnen til at eg har lyst til å bytte er fordi eg har ein BMW 320I E46 Sedan og der passer ikkje Kicker kassen Har desverre ikke noen bil til å ha stereo i lenger.Men du kan jo alltids selge din til noen andre og kjøpe min
ArneTorsen Skrevet April 25, 2012 Skrevet April 25, 2012 Eg har vurdert det! men Elverum er såpass langt borte at eg ikkje har mulighet for å hente dei sjølv og dei er alt for tunge til å sendes med posten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå