Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei folkens:) håper noen av dere kloke menesker kunne hjelpet meg med en liten feil som jeg mest sansynlig har forårsaket selv.

hadde en liten service på min 523. 97 mod. bytta olje. filter. og gjorde rent veivhusvent./ ventil.

kobla da fra en eneste el kontakt frammi dær. å det var til luftmengde måler. gjorde en liten tabbe å gjorde dette med batteriet tilkoblet. koblet fra batteriet etterpå..:/

så når jeg var ferdig med min lille service å koblet til batteri. startet opp å alt fungerer. helt til jeg sitter bilen i revers å skal til å slippe clutch å der dør den-.. starter opp igjen å samme sjer. må ha MYE gass for at jeg skal få den til å gå...i gear... når den blir varmere tåler den ikke att jeg gir gass på tomgang.. da har den lyst til å dø...

så har jeg fucka till hele systemet med mitt lille feilsjær? regner med noe er skjedd med luftmengdemåler siden det er den eneste kontakten jeg har rørt??

Skrevet

Du har nok ikke drept lmm ved å kople fra pluggen selv om batteri sto tilkoplet. Men start bilen uten pluggen i og se om den sviver som normalt da. Det bør gi deg en grei indikasjon på om lmm er defekt. Hvis den oppfører seg likt så er nok ikke lmm synderen.

Skrevet

ja heia haue altså. hadde jo glømt den slangen som kommer inn på belgen bak lmm.

kom på det da jeg våknet dagen etter :) men takk for svar forde :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...