Gå til innhold

får ikke til rattknapene til å fungere på den nye spilleren


X5_Power
 Share

Anbefalte innlegg

har en BMW X5 E53 som jeg har hatt inne hos bilradiospes. på Sandnes/Rogaland, for kobling av nytt stereo anlegg.

Og da ble det montert in 2din pioneer Avh-P4300dvd.

probleme mitt her er at de får ikke spilleren til å komunisere med ratte mitt, slik at jeg kan styre spilleren med knappene på rattet. De har hatt bilen inne flere ganger for å koble til, (jeg tror det var 2 stk "koblinger" de har prøvd å koble til for å komunisere) uten at det funket

De sa da at de skulle ta kontakt med de andre bilradiospes. butikkene her i norge for å få hjelp, men nå synes jeg at det har tatt alt for lang tid. Og tenkte derfor å høre med folke her inne om dere vet om noen har koblet det til på en x5 før..

Takker for svar Mvh. Joachim

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du si hva dem egentlig har prøvd? En må jo prøve og utelukke hvor problemet ligger, kan være adapteret, bilen, og spilleren. Eller flere deler faktisk.. Dere har jo egentlig utelukket adapter, da dere har prøvd forskjellige adaptere.. Dog skulle det vært morsomt og prøvd en annen spiller.. For og se at det fungerer med adapteret og at signalet fra bilen kommer..

Har lest litt på nettet, fant ingen andre X5 etter noen kjappe søk som hadde denne, men vil råde deg til og prøve og lete litt etter dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du si hva dem egentlig har prøvd? En må jo prøve og utelukke hvor problemet ligger, kan være adapteret, bilen, og spilleren. Eller flere deler faktisk.. Dere har jo egentlig utelukket adapter, da dere har prøvd forskjellige adaptere.. Dog skulle det vært morsomt og prøvd en annen spiller.. For og se at det fungerer med adapteret og at signalet fra bilen kommer..

Har lest litt på nettet, fant ingen andre X5 etter noen kjappe søk som hadde denne, men vil råde deg til og prøve og lete litt etter dette.

Jeg har ikke prøvd så mye men bilradiospes. sier de har prøvd alt og finner ikke ut hva som er gale.

Men jeg skal inn med bilen igjenn nå på mandag da de skal prøve en universal adapter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...