Stian Nordhagen Skrevet Mars 7, 2012 Share Skrevet Mars 7, 2012 Måte nesten lage en tråd på ny bilen også funnet ut snubler man borti en bmw så kommer det flere;) fikk jeg bytta bort golfen til meg en e36 320i 1997 model svart med klimanlegg og antspinn og styr og bilen går greit nok:) Endelig fikk jeg en bil jeg ville ha til slutt er fornøgd med den:) har ikke noe spes planer enda men noe må gjøres;) må sveise litt rust på den etter vært og fjernelakkrust;) alt i forstilinga må byttes få på justerbart senkesett så må en vel ha noe andre fangere andre lykter runt hele bilen:) ja felger er snart på plass bare 16 toms men det funker:) lyst på skinn inntreør i den:) Efektannleg men først og fremst er senkesette og forstilings dela jeg må ha;) Bilder kommer:))) Felga som er planen til sommern;) felgen bak fint med litt kant synes jeg:) Foran er det ikke så grom kant men dem fungerer;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Nordhagen Skrevet Mars 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2012 skulle bytte olje filter i går men da sprakk plastikk huset i toppen på oljefilteret som en kan buke 34 mm pipe på. så trenger et nytt noen som vet hvor en får tak filterboks. og kan jeg sette i anna type en den plastiken hører andre har aleminium går det på min også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Nordhagen Skrevet Mars 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2012 Da er felga innkjøpt og justerbare senken innkjøpt den er på vei:D håper en kan skru i helga. Onklig dårlig dempere og fjører på den nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Nordhagen Skrevet April 11, 2012 Forfatter Share Skrevet April 11, 2012 Senkesette montert på bilen:))) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå