Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en del problemer med sentrallåsen. Før så åpnet ikke passasjerdøren seg, utenom når jeg låste opp der. Nå i det siste derimot virker alt, men har en forferdelig lyd i låsen på førerdøren. Høres ut som bilen fortsetter å låse opp etter den er åpnet. Skikkelig høyfrekvent skurrelyd i ca 1 sekund. Forekommer også innimellom på h. bakdør.

Har også problemet med vaieren til indre dørhåndtak på begge sider bak. Disse røk pga rust, noen som vet om man kan kjøpe ny vaier eller om man må ha ny dørlås? Ser ikke ut som vaieren er på ETK bildene jeg har funnet.

Skrevet

Ta ut motoren til sentrallåsen og sjekk. Mest sannsynlig den. kan også være en elektrisk feil.

Bare å skru av den som holder døren på plass, selve låsesystemet så får du med hele motoren ut.

rens, smør opp putt inn!

Skrevet

Er det noe vakumpumpe eller noe i disse? Er det selve låsen som jeg bør skru ut eller noe annet? Ikke helt sikker på om jeg er med deg her?

• 2 weeks later...
Skrevet

Har stort sett samme problema på min e34..

Har tatt ut alle motorene, og det virker som at det er det hvite plastikktannhjulet som er problemet. (uten at jeg skal si noe for sikkert)

Lurer også på hvor man får tak i vaieren til indre dørhåndtak på førerdør =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...