Jump to content

Trenger mål til motorfester på bærebro e30m3.

stjerna
 Share

Recommended Posts

Har ei bærebro der forrige eier har sveiset noe jalla flat jern over hullene til motorfestene. hullene under er rustet/slått vekk :( så trenger noen mål hvor de skal være og størrelse på hull osv, sånn at jeg kan få sveist den opp igjen :)

Kan noen være hjelpelig med det??

M.v.h

Svein

Er likt som på vanlig E30. Eneste forskjellen på E30 travers og E30M3 travers er at der som du skrur muttren under motorfestet er det en forserkning som man akuratt får pipa inni.

Så det er kanskje like enkelt å få tak i en ny travers?

Min hadde ikke M3 travers. Det er også en fordel å svese noe forsterkning på oppsiden slik som du beskriver her. Man får kjøpt kit til det, eller så kan man lage selv. Jeg har 5mm forsterkning.

Er likt som på vanlig E30. Eneste forskjellen på E30 travers og E30M3 travers er at der som du skrur muttren under motorfestet er det en forserkning som man akuratt får pipa inni.

Så det er kanskje like enkelt å få tak i en ny travers?

Min hadde ikke M3 travers. Det er også en fordel å svese noe forsterkning på oppsiden slik som du beskriver her. Man får kjøpt kit til det, eller så kan man lage selv. Jeg har 5mm forsterkning.

Okay :) Da er det jo enkelt å få tak i travers å måle fra eller bare kjøpe en brukt en og forsterke den :)

Takk skal du Larsen :)