zandzpider Skrevet Mars 8, 2012 Share Skrevet Mars 8, 2012 Heisann! Nytt problem! Nå har jeg fått kontakten som jeg trenger, og alt fungerer som det skal. MEN, den passer ikke i bilen min når jeg har på GPS ledningen og / eller den store kontakten som skal kobles til bilen. Spilleren kommer ikke langt nok inn pga den kræsjer med det svarte (ventilasjon's opplegget bak?). Det er kun snakk om 1-2cm for lite. Skal metallet til spilleren (der du skal skru, på toppen) _HELT_ inntill festene eller skal det faktisk være litt klaring der? Om jeg ikke har i ledningene så sklir spilleren rett inn..... Denne skal jo passe til bilen min! - Dynavin D95 (fra GSBildeler) - BMW E46, 320Ci 2004. - Gammel radio (Business CD) - HVAC Digital (flyttet et hakk ned) Gammelt problem. Den store kontakten som kobler dynavin'en til resten av bilen (svart sak med mange kontakter) passer ikke. Den har flate plugger, mens bilen min har runde. Selve kontakten passer heller ikke. Dette er den nyeste E46 dynavin'en fra GSbildeler D95 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zandzpider Skrevet Mars 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2012 Artig. snakket med GSBildeler og dem snakket så med dynavin. Viser seg at den kabelen skulle vært med i esken Da får man bare vente =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wheelman Skrevet Mars 9, 2012 Share Skrevet Mars 9, 2012 det skjedde vell en forandring i stikket til radioen på e46 i 2001. hvor dem gikk over fra runde til flate kontakter..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zandzpider Skrevet Mars 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2012 Men nå har nå jeg E46 fra 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wheelman Skrevet Mars 9, 2012 Share Skrevet Mars 9, 2012 da tok jeg helt feil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveinern2 Skrevet Mars 10, 2012 Share Skrevet Mars 10, 2012 har du digital klima? Eller går det ann å bygge ned manuell også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveinern2 Skrevet Mars 10, 2012 Share Skrevet Mars 10, 2012 har du digital klima? Eller går det ann å bygge ned manuell også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zandzpider Skrevet Mars 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2012 Jeg har digital. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zandzpider Skrevet Mars 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2012 Bump. nytt problem. se starten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wheelman Skrevet Mars 11, 2012 Share Skrevet Mars 11, 2012 Det passer. Men det er en jobb og få den helt på plass. ta tiden til hjelp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zandzpider Skrevet Mars 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2012 Alt i orden! Spilleren skal tydeligvis ikke _helt_ inntil. Når jeg satte på alle delene og deksler. Så var alt 100% perfect Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå