635csi Skrevet Mars 8, 2012 Skrevet Mars 8, 2012 Ligger et par felger her i verkstedet som godt kan skifte eier. Står BBS RD193 IS32 inni eikene. Står også BMW et sted, så jeg antar at dette er originale BMW-felger. Mulig de har stått på E60/E90. Må bare beklage å si at jeg ønsker bud her, da jeg ikke vet hva noe sånt er verdt. Uansett, sånn ser de ut: Dersom noen har mere info om denne type felg, så er det bare å fyre løs
SondreLM Skrevet April 18, 2012 Skrevet April 18, 2012 Tror, såvidt meg bekjent, at det er originale E60-felger. Min far hadde hvertfall slike på sin. Hvilken minstepris tenker du?
635csi Skrevet April 18, 2012 Forfatter Skrevet April 18, 2012 Godt mulig at det er originale E60-felger ja, da jeg minnes at disse hadde stått på nyere BMW hvertfall Vanskelig med prisant. på noe jeg ikke vet verdien av, men har jo ikke bruk for kun 2 hjul heller da. Greit om noen andre kan få bruk for dem
635csi Skrevet August 26, 2016 Forfatter Skrevet August 26, 2016 Litt usikker på om disse eksisterer enda. Kan prøve å sjekke opp det i løpet av helga 😀
Robert K Skrevet September 1, 2016 Skrevet September 1, 2016 Fikk du sjekket om disse fortsatt eksisterer?
635csi Skrevet September 1, 2016 Forfatter Skrevet September 1, 2016 Beklager sein reaksjon her, men felgene ligger fortsatt på lagret ja 😀
Robert K Skrevet September 1, 2016 Skrevet September 1, 2016 Spennende! Ser felgene fortsatt ut som de gjør på bildene, hvor i landet befinner de seg og har du en "special price" for meg?
635csi Skrevet September 5, 2016 Forfatter Skrevet September 5, 2016 De har ikke vært brukt siden bildene er tatt, så de ser sånn ut ja. Befinner seg i Halsa kommune på Nordmøre Når det gjelder pris er jeg ikke helt sikker. Kommer jo litt an på om jeg må pakke og send dem og da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå