Ciedre Skrevet Mars 9, 2012 Skrevet Mars 9, 2012 Siden det dessverre har gått opp for meg at å skifte til en 323 motor kommer til å bli svært vanskelig å få godkjent, tenkte jeg at kanskje dette er en oppgradering som burde gå svært smertefritt å få godkjent. Er det noen her som har noen erfaringer med akkurat dette motor skiftet og kan fortelle meg om dette er noe som er enkelt å få godkjent. (antar jeg må ha større bremser?) Også, er dette en motor som som er vanskelig å få tak i eller burde det være en lett sak?
bmw-520i Skrevet Mars 9, 2012 Skrevet Mars 9, 2012 er vel 35 hk i forskjell på disse 2 motorene vis du finner ut hva de forskjellige motorene veier og det ikke er så mye forskjell på de så skal det gå fint og bygge om til is (139hk) og få det godkjent. så tenker sikkert du hvor finner jeg denne informasjonen henn. jo google. bremser. hiv på noen 325 da stopper det jaffal vis du har tenkt og kjøre friskt.
MaWeRiCk Skrevet Mars 10, 2012 Skrevet Mars 10, 2012 318 IS har samme bremser som 320-325. Det er mye jobb/dyrt og vanskelig og godkjenne. Hvis du bytter fra en 4 cyl til en Is 4er er det ikke lett å oppdage på EU kontroll. Teknisk kontroll.. .man skal være BMW kjenner eller sjekke motor nr for å finne ut av dette. De fleste bytter til IS for å slippe å godkjenne. Det er like vanskelig og godkjenne IS bygg. Eneste forskjellen er at du har ikke noe vektproblem forran, når du bygger IS.
bmw-520i Skrevet Mars 10, 2012 Skrevet Mars 10, 2012 hva slags problemer vil han få siden du skriver det ikke vil bli et problem med vekten på motor.?
Garstin Skrevet Mars 12, 2012 Skrevet Mars 12, 2012 Jeg sitter å håper på mere svar i denne tråden.. Noen som vet dette?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå