longfellowdeeds Skrevet Mars 9, 2012 Share Skrevet Mars 9, 2012 Hei. Vet det er mange poster om dette. Men er veldig usikker på det her med shortshift på e34 520. Har søkt å lest og googlet rundt. Men fant ingen skikkelig svar på om den berømte Z3M stanga passer direkte på E34 520 uten modifikasjoner. Om det er den jeg bør satse på? eller en annen. Har kun sett at folk har montert den vanlige Z3 stanga på E34 og E36 og at den da måtte bøyes. Men Z3 stanga er vel ikke shortshift vel? Også var det en her på forumet som snakket om M3 stanga men ikke vet jeg. Har lyst på Z3M. Noen som kan komme med varenummer og innspill på hva jeg trenger for og bytte dette her? da mener jeg slitedeler som bør byttes når jeg først er i gang. Og er det rå og justere stanga. I tilfelle jeg må sentrere stanga? På forhånd takk mvh lfds Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
longfellowdeeds Skrevet Mars 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2012 BUMP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
longfellowdeeds Skrevet Mars 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2012 Bumpe litt igjen ingen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
longfellowdeeds Skrevet Mars 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2012 Anyone? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonder Skrevet Mars 14, 2012 Share Skrevet Mars 14, 2012 Prøv hos GS Bildeler. De har både justerbar (K-Sport) og en fast. Har selv kjøpt den justerbare, men har ikke montert den ennå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå