RockfordF Skrevet Mars 9, 2012 Share Skrevet Mars 9, 2012 Hei Noen her som er gode på å regne ut\"bygge" subkasser på dataprogram? og kunne tenkt seg å hjelpe meg med å finne ut hvordan bandpasskasse jeg bør bygge til denne subben? http://www.brc.se/baselement/mds/mds-dy ... rs-15-bas/ håper det er nok info om elementet, ellers så kan jeg prøve å få tak i mere info! bilen den skal stå i er en E46 sedan, og da tenker jeg med rør inn skiluka. takker på forhånd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Mars 12, 2012 Share Skrevet Mars 12, 2012 Hvorfor vil du ha bandpasskasse?? Det er sjelden det låter bra da de bare spiller et lite frekvensområde. Var jeg deg ville jeg heller bare laget en lukket kasse til den, evt en bassreflekskasse med rørene opp i hatthylla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RockfordF Skrevet Mars 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2012 fordi att jeg har lest rundtomkring att det er vanskelig å få fram bassen i E46... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ciedre Skrevet Mars 12, 2012 Share Skrevet Mars 12, 2012 bandpasskasse kan gi en helt super lyd, men jaggu ikke lett å få dem rett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bromle Skrevet Mars 14, 2012 Share Skrevet Mars 14, 2012 Jeg lagde en lukket kasse med en 12" i og det futtet veldig bra i min e46. Er som sakt veldig vanskelig og få en bandpasskasse veldig bra, men du kan jo altis prøve:-D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet Mars 15, 2012 Share Skrevet Mars 15, 2012 Har vert med på å bygge båndpasskasser med 2 gz elementer som låter bedre enn i kassa gz selv leverer de i, så ser ingen problemer hva båndpass angår. Genialt design når man skal få god lyd inne i kupeen kontra å bare riste istykker skiltet og spille til kråkene. Hva mål angår så ville jeg hørt med produsenten eller forhandleren. Sent from my HTC Wildfire S A510e using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet April 9, 2012 Share Skrevet April 9, 2012 Har nå holdt på med bandpasskasse i mange år,og det spiller meget bra. den som sier det er vanskelig eller at det låter dårlig, kan da umulig ha kunskap eller riktig utregning på en sånn kasse. det skal også nevnes at det er litt mer kritisk til vilke elementer man bruker, da ikke alle elementer passer for denne type kasse. vil også nevne at en tett kasse er verdens enkleste kasse å bygge, og ikke minst, så er den ikke kritisk for elementene heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet April 9, 2012 Share Skrevet April 9, 2012 HeiNoen her som er gode på å regne ut\"bygge" subkasser på dataprogram? og kunne tenkt seg å hjelpe meg med å finne ut hvordan bandpasskasse jeg bør bygge til denne subben? http://www.brc.se/baselement/mds/mds-dy ... rs-15-bas/ håper det er nok info om elementet, ellers så kan jeg prøve å få tak i mere info! bilen den skal stå i er en E46 sedan, og da tenker jeg med rør inn skiluka. takker på forhånd Ta kontakt med Dag Johansen på bilstereoforumet, han er meget dyktig på alt som har med kasser og elementer å gjøre Skal love deg at du blir ikke skuffet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå