Salih Skrevet Mars 10, 2012 Share Skrevet Mars 10, 2012 Hei! Rydda litt på verkstedet, der fant jeg par ting jeg ikke trenger lenger.. S38B36 innsug (trenger en vask) Orginale M-Tech 1 sideskjørt til E30, alle innfestninger etc er intakte. Ved interesse kan jeg kontaktes på tlf: 41560372 og her på forumet. delene befinner seg i nærheten av Røyken, 20 min unna Drammen, 15min unna Asker Bud tas imot med åpne armer! Penga går rett i e30n jeg skal bruke i Powerdrift serien! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Salih Skrevet Mars 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2012 Bomp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Salih Skrevet Mars 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2012 Come on! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Salih Skrevet Mars 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2012 jaddaa, går til første budet over 100kr for hver del. må hentes! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Salih Skrevet Mars 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2012 Solgt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå