Gå til innhold

Starter problemer E39

sufii
 Share

Anbefalte innlegg

Ja, da har mest sannsynlig starteren på bilen min sluttet å fungere. Startet av og på bilen ganske fort etterhverandre, siden jeg hadde korte stopp, men det har vel ingenting å si. Også da jeg skulle starte den senere på kvelden, så gikk starteren bare rundt, prøvde med startkabler, men da gikk bare starteren raskere rundt. :(

Er vel starteren som har tatt kvelden ? :-) Og noen som har en DIY på dette? :)

Og dersom det er noen som har en liggende så vennligst ta kontakt, det er snakk om en BMW E39 M52b25. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom ikke så godt frem med hammer, når starteren ligger under innsuget. Men prøvde og det fungerte ikke. Men prøvde å komme frem til starteren idag, og da jeg skulle demontere mutteren som er på strømkabelen, knakk en del fra starteren, så den må byttes uansett nå. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rød ring er innslaget. Dette kan byttes separat.

0ma568ip7w0yxczb6ieu.jpg

Kan få pant på denne delen når du leverer den til de du kjøper innslag av (om den er hel), på lik linje med hele strateren med påmontert innslag. Det er rimeligere og bytte kun innslag enn hele starteren. Om tennene på starteren og lageret virker tilsynelatende i orden, så er det jo ingenting å lure på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet var at ene skruen på starteren hadde løsnet og forsvunnet, og det hadde ført til at starteren ble dyttet litt ut, men var forsent da jeg fant ut av det, for da var den allerede knus ved + polen. :( Rart at skruen kan forsvinne på den måten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...