Jås Skrevet Mars 10, 2012 Skrevet Mars 10, 2012 Hei! Har ei girkasse til overs. Den er fra en e21, og er som topic sier 5-trinns overdrive. Har fremste delen av mellomaksling og spakestell også, men girspaken er en billig shortshift spak som er litt slarkete. For alt dette vil jeg ha 6000,- eventuelt bud... Brukte kassa selv i 2011, og den funka fint. Det er to ting som er å nevne på den: 1. jeg har sveist på braketter til motronic innsprøytningssensorer. Dette har ikke noe å si for funksjonaliteten, men de er der. 2. Ryggelyset virker ikke, og det er ikke bryteren. Disse kassene er ganske sjeldne, og her er det som trengs for å bygge om e21 m10 til 5-trinns. Mvh Jås
Mikael-B Skrevet Mars 10, 2012 Skrevet Mars 10, 2012 Er disse sjeldne? Saaatan, og jeg som kasta en...
Jås Skrevet Mars 10, 2012 Forfatter Skrevet Mars 10, 2012 Tja,har du sett mange til salgs?.. jeg leita vertfall lenge før jeg kom over denne...
snorrebmw Skrevet Mars 24, 2012 Skrevet Mars 24, 2012 Hva blir utveksling i denne kontra S14 kassa. Regner med vi er der.. Skjelden vare dette ja..
Jås Skrevet Mars 24, 2012 Forfatter Skrevet Mars 24, 2012 Denne har 1 til 1 i fjerde og overdrive i femte. S14 kassa har 1-1 i femte, så har endel høyere turtall i for eksempel 80 med s14-kasse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå