Dirty Skrevet Mars 11, 2012 Skrevet Mars 11, 2012 Hei, er snakk om en e30 Preface er ikke lys i noen av diodene i bilen, ikke Speedo heller sjekket alt av sikringer, Noen tips ?
Daniel l Skrevet Mars 12, 2012 Skrevet Mars 12, 2012 sjekk 3stk releer nede ved venstre høytaler. Der finner du også 2 stk svarte bokser, som er 2 diode/motstander. Åpne disse og sjekk om de er hel eller ødelagt. er kabel sko kobling på de. hun og han kobling ca 3cm lange og 0,5cm bred. går utifra du har vridd bryteren helt til høyre? =)
Dirty Skrevet Mars 12, 2012 Forfatter Skrevet Mars 12, 2012 Ah takker ja har flyttet over hele elnette i en ny bil så ut som hovedlysene heller ikke fungerer men klikker i reler så må undersøke om det er noe jord jeg har glemt
Dirty Skrevet Mars 12, 2012 Forfatter Skrevet Mars 12, 2012 alt fungerer uten lys i dashbord og speedo, fant bare 1 slik motstand, den hva hel av de 3 relene så klikker alle når jeg tar de ut og inn. byttet også bryteren til lysene uten at det hjalp eneste som er litt rart, er at hovedlysene funker på fjern og nær selv om bryteren er inne
Daniel l Skrevet Mars 14, 2012 Skrevet Mars 14, 2012 ville funnet den siste motstanden, var bare 1 av 2 som var ødelagt på min.. den var også synderen
M-poweer Skrevet Mai 17, 2012 Skrevet Mai 17, 2012 Fant du den siste motstanden? Har samme problem såg jeg idag, så har ikke fått tid til å se noe på det enda.. Hvilken sikring er d som er til instrumenter?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå