jakobm5 Skrevet Mars 11, 2012 Share Skrevet Mars 11, 2012 Hei er det noen som vet om firma i norge el andre steder som kan crome kantene på work meister, dette er ringer i alu som er cromet har jeg blitt forklart.. Etter mye dekkstrekk er d masse steinsprut å ønsker derfor å crome opp igjen kantene;) alle svar motas med takk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Mars 12, 2012 Share Skrevet Mars 12, 2012 Har du snakka direkte med Work? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Mars 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2012 Nei kunn med bjørnstad bil.. Di sa ringene var alu og cromet.. Må vell ha en pipe som passer boltene også for deling:/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Mars 12, 2012 Share Skrevet Mars 12, 2012 Ta kontakt med Work da, så er du sikker. Boltene er vel enten 12 kant eller 10 kant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Mars 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2012 Ta kontakt med Work da, så er du sikker.Boltene er vel enten 12 kant eller 10 kant. Er vell bare å dele dem så ser jeg om d er alu:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Mars 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2012 Ta kontakt med Work da, så er du sikker.Boltene er vel enten 12 kant eller 10 kant. Er vell bare å dele dem så ser jeg om d er alu:) Vurderer nye kanter da jeg ikke finner noen som kan legge ny crome... Men var ikke mye jelp å få på bjørnstad bil heller.. Hørtes ikke ut som di var så ivrige på å bestille noe som helst!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Mars 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2012 Spørs om 12 sesongen blir avskrevet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Mars 13, 2012 Share Skrevet Mars 13, 2012 Som sakt, ta kontakt direkte med Work! Det er sikkert mulig å få tak i rustfrie kanter også til desse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Mars 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2012 Som sakt, ta kontakt direkte med Work!Det er sikkert mulig å få tak i rustfrie kanter også til desse. Har sett på hjemmesiden demmers men fant ikke mail.. Vill ha samme kantene som orginale så d blir likt som forran send en mail du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alecken Skrevet Mars 13, 2012 Share Skrevet Mars 13, 2012 http://www.workwheelsusa.com/company.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå