eijak4 Skrevet Mars 12, 2012 Share Skrevet Mars 12, 2012 Hva felger skal eg velge? Blir enten 20" eller 19" men hva? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ls44mm Skrevet Mars 12, 2012 Share Skrevet Mars 12, 2012 OEM magnesium felger vell Kjøp heller presse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon85 Skrevet Mars 12, 2012 Share Skrevet Mars 12, 2012 OEM magnesium felger vell Kjøp heller presse +1 Behold de originale og bruk heller pengene hos ESS. Men ang. felger så ville jeg gått for 19", synes 20" blir litt overkill på E39. Det er tross alt en M-bil, ikke en gangsta pimp wagon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eijak4 Skrevet Mars 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2012 Ja men kanskje det kommer en kompressor på senere. Men er felger som er fukus nå. Har 19" BBS motorsport på 330cdèn så må være noe annet gøy på denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon85 Skrevet Mars 13, 2012 Share Skrevet Mars 13, 2012 Hvor mye skal du bruke på felg da? Hvis du skal være litt annerledes så tror jeg det hadde vært kult med noen Rotiform-felger, eller kanskje tilogmed noen Volk TE37, hvis de faller i smak da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå