trixter Skrevet Mars 12, 2012 Skrevet Mars 12, 2012 hei lufte min kjære bmw for salg brukt ca 65 tusen på bilen de to årene eg har hatt bilen. alt kan dokumenteres. skiftet til m.tec lakkert begge sider og bagasjerom hatt på m5 list. skiftet nye lykter bak og foran, xenon i alle lykter inkludert grøft. skiftet mangen slitedeler alt dokumentert bilen er senket ca 35 foran og 30 bak. justerbart senkesett godtkjent i vognkort skiftet til led ringer med 60 led pærer per har 6000k farge samma som xenenon i lyktene og grøft gs perfomance slissede bremseskiver og greenstuff bremseklosser både foran å bak 528 spesial laget bakpotte i rustfritt importert fra england. bilen viser ingen preg på kilometer går som en klokke tett å fin bruker ikke olje eller kjøleveske. nettopp eu ok med en feil, øvre bærearm bak som er blitt skiftet samtidig byttet eg knirker foringer bak og byttet til polly foringer i caster stag. og skiftet vannpumpe, og skiftet pakknig i oljefilter hus og toppdeksel pakknig. og skiftet luftmengemåler. alt er blitt gjort på verkted som er kviteringer på. kom med bud er det noe spm spørr;) kan kontaktes på nr 92858370 men kun ved seriøse henvendeser mvh Eirik Aarvik
trixter Skrevet April 2, 2012 Forfatter Skrevet April 2, 2012 bor i bergen kom med bud eventult kom å se påden
trixter Skrevet April 2, 2012 Forfatter Skrevet April 2, 2012 bor i bergen kom med bud eventult kom å se påd en
trixter Skrevet Mai 18, 2012 Forfatter Skrevet Mai 18, 2012 oppdatering bilen er nå gått 238000km mye pendling og langkjøring:)
trixter Skrevet Mai 22, 2012 Forfatter Skrevet Mai 22, 2012 Har hatt bud på 85 men eg mener den e vært mer:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå