bmwt Skrevet Mars 12, 2012 Share Skrevet Mars 12, 2012 som overskriften sier går den i nødprogram. aldri vært så mye som antydning på feil på kassen,girer i utgangspunktet helt feilfritt. hadde diagnose på den i helgen og fikk frem div feilkoder på solenoide valve. slettet feilkoder og den virket helt fint igjen,men i morges skulle jeg starte den igjen og da var den gått i nødprogram igjen. noen som har en formening om hva disse feilene kan være? Altså flere feil med samme melding,solenoid valve... takker for alle svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gullsakar Skrevet Mars 12, 2012 Share Skrevet Mars 12, 2012 solenoid valve er en magnetventil... er vel den som har klikka eller no siden feilmeldingen kommer igjen.. no mer utfyllende svar har jeg ikke desverre... edit: du finner den på gs delekatalog Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwt Skrevet Mars 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2012 styrer de trykket eller noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gullsakar Skrevet Mars 12, 2012 Share Skrevet Mars 12, 2012 er inne på gs nå.. jeg har e46 men er kanskje noe likt.. på den er det en magnetventil og to trykkventiler så er egne på trykk da tydeligvis.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwt Skrevet Mars 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2012 ok,var nettopp inne på siden jeg også..er det slik å forstå at disse er inni kassen? og må den demonteres evt da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gullsakar Skrevet Mars 12, 2012 Share Skrevet Mars 12, 2012 jeg tør ikke svare ja eller nei på det men vil anta den er inne i kassa ja.. jeg ville ringt bmw verksted og spurt hvis ikke noen andre her inne vet noe mer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwt Skrevet Mars 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2012 noen andre med tips og ideer her? 528,tiptronic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
F10 Skrevet Mars 12, 2012 Share Skrevet Mars 12, 2012 Glapp i en kontakt? Ta av, spray med kontaktspray og sett på igjen. Et forsøk verdt. Billig. Vet ikke hvor de forskjellige ledningene er plassert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwt Skrevet Mars 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2012 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Mars 13, 2012 Share Skrevet Mars 13, 2012 På feilkoden skal det var oppmerket hvordan ventil. solenoide valve 1,2,3 osv. Men hvordan andre feilkoder hadde du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwt Skrevet Mars 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2012 skal ha ny diagnose på fredag siden feilmeldingene kommer og går. skal notere meg alle som kommer så kommer jeg tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå