Gå til innhold

1992 e36 325 M-Tech 152 000 km, skal bort!


Kevva01
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

Etter mange sms'er med spørsmål om ting og tang, fram og tilbake, for så å komme med skambud og krav... så sier jeg det ganske enkelt.

Skambud er bare å glemme... Er ikke i pengenød (Da hadde æ solgt den på finn.no for lenge siden), og alt jeg ønsker for denne bilen er et hjem hvor noen har tiden til å ta vare på den. Er en flott bil og utrolig kjøremaskin. Smal sak å fikse for noen som kan skru og har tida til d.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Beklager at jeg er dårlig å svare, har hatt en veldig hektisk jobb i tillegg til å BYGGE hus, så alt annet har stått på vent... Downpipe, svarte jo på alle meldingene dine, men som sagt, vært trangt med tid i det siste. Mange av spørsmålene her i tråden står i teksten for di som gidder å lese. Bilen er ikke eu godkjent, ettersom den mangler 2.giret.

Dette vet jeg må ordnes: Mangler 2.gir, vindusheisbryter framme må kjøpes ny, tåkelys må byttes (ligger nye med), antispinnen fungerer ikke pga byttet bakstell. Å at sentrallåsen har tullet litt i det siste, men tror d er pga batteriet ikke har vært ladet opp.

Pixlene i speedometeret døde også ut for en stund siden, men har vært på rep i tyskland, å det står da et annet speedometer i.

Til de som snakker om juksing med speedometer så sees det utifra kvitteringer at bilen ikke har rullet mer enn 153 000km, selvom lånespeedometeret viser 250 elr 350, husker ikke helt.

Er ikke noe bilselger nei, men er ikke en blakk ungdom som trenger å kvitte seg med bilen for lusepenger, men interessert i at en som kan og vil ta vare på denne bilen overtar den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...