Gå til innhold

Hvor sitter bensin pumpen på 318i e36?


engern
 Share

Anbefalte innlegg

Bilen stoppet opp i går kveld og har siden vært umulig å starte. Starter går rundt,men mer skjer ikke. Prøvde og bytte luftmengde målern men det hjalp heller ikke. Har søkt rundt litt og mistenker bensinpumen. Men hvor sitter den?

Har søkt mye rundt og funnet ut at den sitter under baksetet. Men jeg løftet opp hele baksetet å så under der men det er ingenting der. En boks midt på cirka hvor det sto airbag sensor på er alt jeg fant under der. Er en 318i 94 modell med m43 motor.

Noen som vet hvor jeg finner bensin pumpen på de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den sitter inne i tanken. Under baksetene så er det et deksel i karosseriet som du må ta ut for å komme til toppen av tanken? Der er det en ring som sitter i tanken som har to rør på seg. Ta ut denne så sitter bensin pumpen fast i den på baksiden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hadde vært lurt å sjekket om den funka før bytte. Prøvde og starte bilen men det virka helt stille der så da var jeg nesten sikker på at den var gåen. Så det endte med løp og kjøp.

Plugger skiftet jeg for 2 uker siden, så de burde være i orden.

Litt usikker på om den får bensin, prøvde og finne bensin slange i motor i går for og skru a å se om det kom noe men fant ikke ut av hvor jeg skulle skru av. Kan det være at bensin filter er helt tett?

Tenkte og se over alt av slanger i dag om de er i orden,. Så blir det å sjekke coil og fordeler etter det. Håper jeg finner ut av det snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...