Gå til innhold

"bulket" BMW320D 99'mod M-tech2 Selges. hel eller i deler!


stihill
 Share

Anbefalte innlegg

Selge denne bilen som den står eller i deler..

Detter Er en 1999 mod. svart fabrikkert M-tech 2 (ifølge forrige eiger) som var en tur av veien i April i fjord.. har nå stått pakket inn i nesten et år., mesteparten av stag framme på venstre siden er knekt. så det er ikke mulig å styre den noe særlig siden hjulet er klemt bak i hjulbuen.

Bilen rullet ca.230 000km,( motoren startet å gjekk som en klokke en mnd etter ulykken.) Motoren vart chipet å testet på dyno i Tyskland. hadde papirene på det, men de er desverre søkk vekk etter snuten tok mappa med reg.papir osv i.... effektmessig så er det ca.170hk.

Visst en ser bort i fra forstillinga så er det så og si kun kosmetiske skader.

Innvendig så er det sports intr, i sort skinn(meget velholdt). alle dørene er av av sort skinn å mørkebrunt tre.

Bilen må hentes på henger(helst med vinsj) siden jeg knakk slepekroken(var en sånn som en skrur inn i bilen.) da jeg skulle ha bilen hjem.

Har ikke fått noe takst på skadeomfanget. men om en er intr. i å pusse opp igjen denne så må en bytte forstillinga, venstre hjulskjerm å to av dørene. resten skal gå bra å bare pusse å sparkle opp igjen.

Trenger litt tips om hva jeg skal ta for div. deler eller for hele bilen.

Bildene som er her nå ble tatt noen dager etter ulykka. har vasket den så jeg skal ta noen nye bilder av den i morgen å legge ut så dere får se den sånn som den står. NB: ruta i døra fungerer så den har vært oppe hele tiden.

Bakdelen på bilen er like hel.

o1cfur8bqdkndj3vqkti.jpg

xp7ipke5rdaca38gsu5e.jpg

m0x81zlebqamx2wqfgaq.jpg

61sfvsahs53emdh50myk.jpg

Mail: Stian.hill@gmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...