Gå til innhold

vikingens e30, solgt kommer ny tråd med en e21!


Vikingen
 Share

Anbefalte innlegg

Se her ja. Fint å se at det er liv i gamlebilen enda! =)

Solgte den vel i 05/06. Hadde unge på vei, så jeg orka ikke å rette opp feil og mangler. Ser i dag på E30 priser at det skulle jeg ikke ha gjort...

ja skulle tatt vare på den ;) vel je ska ta godt vare på den nå hvertfall, planen er lakk også videre motortrim i vintern, går tregt med lærlinglønn men er snart ferdi med den nå så =D

du har ikke tilfeldigvis ikke bilder underveis av montering av settet på fjørbenet? litt usikker på hvordan jeg skal få på alle dela.

f.eks skal denne passe inni den delen der du justerer høyden?

[ Bilde ]

joa skal ha det ett sted, kan titte litt å PM deg ;)

blir moro å se hvordan det går me den søknaden du;) hva er planen med bremser å driv

sorry seint svar men dro på seiltur 20 mai å var borte en mnd så har gått i glemmeboka å svare deg, men blir større bremser forran og org bak, planen i drivverket er vel nogenlunde org, har powerflex også må je ha spærre etterhvert =) men alt kommer annpå hva det blir med motor/turbo, m20b25 turbo eller m30b35 og evnt turbo etterhvert der å, m30b35 kan jeg sette i med org bremser hvertfall=)

tillslutt har je fått rieger infinity leppa og catkiller ble nesten litt for lavt, så må kansje justere opp en cm elns må bare se ann felg valget etterhvert, men blir nok org felger ut sommern nå :P

blir morro å få den ferdig om ett år elns :P

mvh

Hvordan var det med rust da? Forholdsvis lite da jeg hadde den. Bulken på høyre kanal er det jeg som fikk til. En unamanøver grunnet rådyr endte i grøfta og inn i en stubbe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

b6mmqqvfg9datcjm5yl5.jpg

lite bilde av bilen =)

58wgftdvehbos37jurlo.jpg

her er panela og skjørta som skal på etter lakk.

men av div grunner og planlagt banebilbygging vurderer jeg å selge denne til fordell for noe litt mer brukervennelig kansje en sparende veteran eller noe i den duren :/

hadde je hatt penger till å beholde å holde på med begge hadde je gjort det men...

vis det ikke er noen stor intr så blir bilen lakka, da blir alle småbulker osv retta.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har gitt e30n nye viskere, og feilsøkt på hvorfor det stopper og funnet ett rele som funker når det selv vil, viskerne går når jeg knakker på det hehe:P åpna så ikke noe svidd i farten men får bare prøve ett nytt elns.

kjørt spærre diff fra tirsdag og til og med nå, hadde det på en 240 engang i tida men stiv aksling tar bort en del av hoppinga i sving for på e30n var detta ubehaglig som F så nå erre vanlig diff igjen:P

skal hente meg en motor på fredan å muligens ett prosjekt till på lørdag, kommer bilder når det er i hus =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har det vært litt action på bilfronten

pga fokus på banebil/driftebil så har jeg bestemt meg for å selge e30n til fordell for en mer brukbar bruksbil med tanke på hengerdraing delehenting og jakt :P

har også henta en e21, den har stått en stund, av typen 320/6 om dette blir en banebil eller ett restaurerings objekt er usikkert men den får egen tråd =)

bmwn er solgt til en jeg kjenner og han kommer til og fortsette på den, han er bruker her så skriver link når det kommer tråd, skal hjelpe han litt selv også =)

har også henta meg en m60b40 med 5 trinns manuell som skal i den eventuelle banebilen ;)

her er bilde av bila som har kommet inn på gårn

prxtzo2dw0bu1t0tp9oj.jpg

on030rt2i1qbsltis1cm.jpg

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...