ibocan92 Skrevet Mars 13, 2012 Skrevet Mars 13, 2012 Når jeg kjøpte bilen så virket ikke starteren men samme dag jeg skulle taue den hjem så begynte starteren å snurre. Men nå nylig så brått sluttet starteren å snurre, kunn dunker ut tannhjulet. Har virket uten en eneste problem siden jeg kjøpte den slutten av 2011. Prøvde å kjøre en skrutrekker mellom polene og da snurra den motorn brått men neste gang jeg prøvde så vare det bare tannhjulet som dunka ut:( Noen som vet om det kan fikses eller er starter deffekt?
KnutNilsen Skrevet Mars 18, 2012 Skrevet Mars 18, 2012 får lite amper. dårlig batteri? kabler eller kabelsko ??
ibocan92 Skrevet Mars 18, 2012 Forfatter Skrevet Mars 18, 2012 får lite amper. dårlig batteri? kabler eller kabelsko ?? har 2 stk batterier på totalt 180A. også bytta jeg kabelen mellom relee og starter til mye tykkere så det burde holde:P og større kabelsko såklart:) funker bra nå etter å bytte startern.
KnutNilsen Skrevet Mars 18, 2012 Skrevet Mars 18, 2012 var nok kansje slitte børster da. fint å få gangen i d
ibocan92 Skrevet Mars 19, 2012 Forfatter Skrevet Mars 19, 2012 var nok kansje slitte børster da. fint å få gangen i d Gjett om a:) nye startern er ganske sterk men noe eldre får 535. Ikke ny men brukt;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå