Gå til innhold

noen som har svinghjul som er brukendes ell nytt liggendes?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvis det er til e34 520 så er det dobbeltmasse svinghjul, du han bytte til 525 svinghjul som er enkeltmasse, men da må du også ha komplett clutch til 525 svinghjulet. har ett til 525 ;)

Skrevet

det er til 520.. har bytta clutch for ein månede sia.. er jo sviiindyrt for nytt:O passer clutch fra 525 på 520 kassa a? aner ikke no om detta der:/ hehe vurdere å senke bilen til sommern og. men har ikke bestemt meg helt enna hvor mye.. noen tips? og noen som aner om det er ett helvete å bytte hjulager på dem? må man bruke presse? hehe

Skrevet

når det gjelder e34 er det bare å spørre meg ;) 520 og 525 bruker samme girkasse utseende messig så det passer. hjullager er presset på e34, så er litt jobb å bytte, men ingen problem hvis man er litt kreativ :) bilen i avataren min er senket 60 forran og 40 bak, noe jeg syntes var passe.

Skrevet

takk for info.. men hvor har du handla senkinga de henn da? har sett inne på GS men der har dem bare 50/35.. men vil ha med TUV papir så jeg kan få godkjent det:) er 94 mod jeg har:)

Skrevet
Nå er det B20 som har enkeltmasse og det er de uten AC!

Jeg har det liggende. Jeg har også et dobbeltmasse svinghjul liggende i god stand.

jeg må ha dobbel,, har detta herke av AC:/ hvor mye sku du hatt for det evt? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...