Haakjin Skrevet Mars 14, 2012 Skrevet Mars 14, 2012 Hva kan jeg gjøre med en startsperre på en S38 om jeg vill sette neddi en e28? Mvh Håkon
2Fast4You Skrevet Mars 14, 2012 Skrevet Mars 14, 2012 Er ikkje startsperre på s38 som gjer at den ikkje vil starte visst du hiver den oppi.
Haakjin Skrevet Mars 14, 2012 Forfatter Skrevet Mars 14, 2012 Ja , altså , jeg kan meget lite om dette. Men lurer på om jeg kommer til å få noen problemer med å kjøpe en 3.8 fra 95 som har orginal startsperre?
Haakjin Skrevet Mars 15, 2012 Forfatter Skrevet Mars 15, 2012 tror ikke den har startsperre? Emc elns? er ikke det noe startsperre greier da?
Haakjin Skrevet Mars 15, 2012 Forfatter Skrevet Mars 15, 2012 aldri hørt om startsperre på s38 men. emc? Okei, men det høres no greit ut da, stoler jeg på deg ;p Edit: ikke emc, men ecu hihi
Snake____1 Skrevet Mars 15, 2012 Skrevet Mars 15, 2012 aldri hørt om startsperre på s38 men. emc? Okei, men det høres no greit ut da, stoler jeg på deg ;p Edit: ikke emc, men ecu hihi Hehe, ECU EngineControlUnit Nei er ikke startsperre på disse maskinene. Om det blir månelyst å viser seg at denne faktisk har det, så har jeg en chip som simulerer startsperra, denne kan enkelt monteres inne i hjernen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå