Morgan GS Skrevet Mars 14, 2012 Share Skrevet Mars 14, 2012 hei:) Vi har i år også gleden av og invitere til BMW treff på vår avd 6430 bud i møre og romsdal. Vi har satt oss som mål og kunne lage Norges største BMW treff og vi er på god vei føler vi .. sist år hadde vi 149 biler utstilt inne på treff området og i år ser vi for oss 200 ...tallet . vi var 129 biler med på fellesturen over atlanterhavsveien.tror nok mange husker den turen med km på km med BMW på tur . Målet med treffet er og ha det gøy sammen med BMW folket og reise hjem med mange gode minner. Litt info om dagen/helgen: -Store pokaler i mange bil klasser( flere en tidl år) -alle årganger BMW må komme -konkuranser -store premier -dekk kasting .også dame klasse i år. -vinn felger -dagstilbud i butikken -gavebord i butikken -Musikk og god steming -Autobloggen er informert og gjør alt de kan for og komme og lage film. -photoshoot med Egil H . Vi plukker ut biler fra helgen. -kommer det rett bil så skal vi få den postet på Stanceworks/Stancenation -barne konkuranse med premiering. -Fellestur over atlanterhavs veien -mange kjente BMW fra Norge kommer -blårøyk fra en Brølende M3 ..hehe -Fest på lørdags kveld ++++ Dere som kommer på fredag husk og skaffe hytte e.l på bud camping eller andre i nærheten. Regner med det blir liv på campingen i år også på fredag kveld ..hehe. Del denne rundt er dere greie så får vi et skikkelig treff og glede oss til ) se filmen fra Autobloggen under som de laget i fjor. mere info kommer. Vi sees Mvh GS meld dere på her http://www.facebook.com/#!/events/247622358648864/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgan GS Skrevet Mars 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2012 over 500 har meldt seg på så langt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Mars 15, 2012 Share Skrevet Mars 15, 2012 Dette skal bli gøy i år også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Mars 16, 2012 Share Skrevet Mars 16, 2012 Hadde vært moro blir en liten roadtrip det fra østlandet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Mars 21, 2012 Share Skrevet Mars 21, 2012 Ser fram til å dra på treffet i år også Håper på finvær og lite kald vind Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgan GS Skrevet Mars 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2012 tror det blir mange i år , så vi må krysse fingra for godt vær ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Mars 26, 2012 Share Skrevet Mars 26, 2012 Kjører med flere i følge fra østlandet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgan GS Skrevet Mai 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2012 665 påmelde så langt her er programmet !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Mai 7, 2012 Share Skrevet Mai 7, 2012 Felleskjøring fra Østlandet for de som vil Kan slenge seg på når som helst viewtopic.php?f=9&t=224626&hilit=+felleskj%C3%B8ring Gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Mai 7, 2012 Share Skrevet Mai 7, 2012 * Glede seg * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Mai 7, 2012 Share Skrevet Mai 7, 2012 Funnet ut en løsning eller Sorlie? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Mai 7, 2012 Share Skrevet Mai 7, 2012 nja, kommer ut av danskebåten halv 11, og det er jo en smule etter at dere har dratt.. så blir vell til og tøffe oppover alene tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
r_tranoe Skrevet Mai 7, 2012 Share Skrevet Mai 7, 2012 dette skal jeg henge meg på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aslex Skrevet Mai 7, 2012 Share Skrevet Mai 7, 2012 Får håpe det blir fint vær hvertfall;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 nja, kommer ut av danskebåten halv 11, og det er jo en smule etter at dere har dratt.. så blir vell til og tøffe oppover alene tror jeg Alene? Du har jo ikke lappen dette skal jeg henge meg på. Hvor reiser du fra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå