///Mysild Skrevet Mars 14, 2012 Share Skrevet Mars 14, 2012 Hva gjør man med lambdasonden når man fjerner katalysatoren på en bil? Har vurdert å ta vekk den bakerste delen (mellompotta) men vurderer også å fjerne hele greia siden det er et såpass "lukket" system... noen som har gjort dette som har noen løsninger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brian Skrevet Mars 14, 2012 Share Skrevet Mars 14, 2012 Kappa vekk katalysatoren og sveisa inn rør på min. Ikke noe problem det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joakimh Skrevet Mars 14, 2012 Share Skrevet Mars 14, 2012 vis jeg ikke husker feil så er det kun en lamba på e36 så du vil ikke få noe feilkode eller noe sånt fordi den står foran kataen. så du kan gjøre sånt som nevnt over eller du kan lage til (skjøyte) et rør der kataen skal stå sånt at på neste eu så kan du bare sette den på igjen.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2012 jupp.. har vært ute å sett litt. Har fått noen ideer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Mars 15, 2012 Share Skrevet Mars 15, 2012 jupp.. har vært ute å sett litt. Har fått noen ideer duu, når du har funne ut hvordan du skal skjøte rørene mens du tar vekk katten, legg ut bilder da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2012 Hvis jeg finner ut av at jeg kommer til å gjøre det, så skal jeg legge ut bilder Hørte også noe om a bare bytte til 325 eksos, så får man endel mer guff... så skal tenke litt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cise Skrevet Mai 9, 2012 Share Skrevet Mai 9, 2012 funnet ut noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2012 ikke fått tak i noe 2.5 potte enda... la det litt på is frem til eksamensperioden er ferdig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå