knerten1971 Skrevet Mars 14, 2012 Skrevet Mars 14, 2012 Heisann kan noen gi meg en nøyaktig beskrivelse av hvor styreenheten til ABS/ASC ligger? ligger den bak/på siden av hanskerommet eller ligger den under kupefilter i motorrommet?? noen som vet, er en 2000 mod E39 stasjonsvogn Tor Inge
Mikael-B Skrevet Mars 14, 2012 Skrevet Mars 14, 2012 Baksida av hanskerommet. Må ta ned hanskerommet og et svart deksel på sida, for å få ut hjernen.
knerten1971 Skrevet Mars 14, 2012 Forfatter Skrevet Mars 14, 2012 høyre (mot midtkonsoll) eller venstre side (mot skjerm)?? T
knerten1971 Skrevet Mars 14, 2012 Forfatter Skrevet Mars 14, 2012 har tatt ned hanskerommet, bak hanskerommet ligger det 3 releer "pakket inn" i en hvit plastramme, i øverkan av hanskerommet er det kun sikringer (lang rekke) finner ingenting på sidene som kan kalles deksel (bortsett fra et ovalt et som vi mener hører til varmeregisteret) hvor i all verden skal vi lete hen????
knerten1971 Skrevet Mars 14, 2012 Forfatter Skrevet Mars 14, 2012 Ja, mener det er den vi prøver å leite opp ja... men det er litt tvil hvorhen den ligger hen på min bil...klarer ikke å finne den hvor folk sier den skal være.. peke på bildet for meg anyone? bildet er tatt mot der hanskerom skal være...hvor skal den styreenheten være? Tor INge
knerten1971 Skrevet Mars 15, 2012 Forfatter Skrevet Mars 15, 2012 er det sånn å forstå at det er kun den enheten i motorrommet som styrer ABS/ASC i min bil? det finnes ingen enhet under / bak hanskerommet? Tor inge
Mikael-B Skrevet Mars 15, 2012 Skrevet Mars 15, 2012 ja, selvfølgelig, siden du har 2000 modell. Det er kun før 9/1998 som har en ekstra styreenhet bak hanskerommet. Vanligvis skulle den liggi inni den hvite ramma på bildet, helt til venstre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå