Gå til innhold

E39 - Speil


FrankRuben
 Share

Anbefalte innlegg

Hei!

skal bytte speil på nye bilen å tok en rask kikk idag for å se hvordan jeg skal gå om dette(ny BMW eier!), og så at det var en liten høytaler direkte foran der det er festet.. Vil dette si det er en "tøff" prosses å få det fjernet, at jeg altså må av med hele dørpanelet og hele pakka?

Det ble påkjørt, og ble bøyd så langt framover mot fronten av bilen at det knakk av, og glasset er "SEMI"knust.. Jeg har tatt meg tid til å teipe det på igjen midlertidig vertfall( :lol: ), jeg har fått det snudd tilbake til posisjonen det skal være i ved å ta det i posisjonen det var når det knakk av så presset ned å vridd det tilbake til original posisjon, men kommer ikke på noen lur måte å få det til å henge(hjelp noen kanskje, så spiller jeg hele dritet, bytter bare glasset da så er jeg done.. det er mye bedre!)..

Om noen har tips/guide til hvordan jeg går om dette så er det flott!

annen info:

523ia, 97 model, originale speil, elektrisk, kosmossvart, førerside.

Om jeg har glemt noe er det bare å spørre!

På forhånd takk!

///Frank

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrue bak døråpner, inne i ventilasjon i døren og ut med panelet for speiljustering. Resten er klips. Etter hva jeg husker, er speil festet med umbraco. Er en lett operasjon, bare å bruke noen minutter når du demonterer, så ikke sprø klips tar kvelden. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en flott unnskyldning til å kjøpe seg M5 speil :)

Har du helt rett i! Men har ikke så inderlig mye å bruke as of now, og M5 speil koster en del:( Leter etter brukt da!=)

Om du kan peke meg i retning av noen rimlige så er jo det også OK;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...