Tsbusa Skrevet Mars 15, 2012 Skrevet Mars 15, 2012 Selges/byttest. Håper linken fungerer, om ikke så er det også en link til salgsoppgaven. http://bil.autodb.no/?_cmd=results&List ... img8752776" onclick="window.open(this.href);return false; http://bil.autodb.no/autodb/view.wa2?_c ... 1331843830" onclick="window.open(this.href);return false;
Tsbusa Skrevet Mars 18, 2012 Forfatter Skrevet Mars 18, 2012 Bump Kan også være intr i E28, E30 eller E36!
beianmotorsport Skrevet Mars 22, 2012 Skrevet Mars 22, 2012 hadde vært aktuell om jeg har hatt penger eller noe å bytta med..
Tsbusa Skrevet Mars 25, 2012 Forfatter Skrevet Mars 25, 2012 Som sagt, innbytte i en slags BMW+ penger kan være intressant Eller MC:)
Tsbusa Skrevet April 10, 2012 Forfatter Skrevet April 10, 2012 Fortsatt til salgs! Lov å komme med bud osv! Snart sesong nå
-Erik- Skrevet April 12, 2012 Skrevet April 12, 2012 hadde vært aktuell om jeg har hatt penger eller noe å bytta med.. Hahaha:lol: Beklager rotet i salgstrråden din, men den der klarte jeg ikke la ligge Uansett, lykke til med salget!
bmwhans Skrevet April 14, 2012 Skrevet April 14, 2012 Hvilket prisområde snakker vi? Fort gjort å gi bud som folk blir sure for (er intr) Edit: Ser den står i Kristiansund og jeg får ikke tid til å hente bil der... Beklager bryderi. Slett gjerne innlegget.
Tsbusa Skrevet April 14, 2012 Forfatter Skrevet April 14, 2012 Hvilket prisområde snakker vi?Fort gjort å gi bud som folk blir sure for (er intr) Edit: Ser den står i Kristiansund og jeg får ikke tid til å hente bil der... Beklager bryderi. Slett gjerne innlegget. Hvis noen er rask, kan den gå for alt ifra 55 tusen og oppover. Billig! Følger med ekstra felger, fangere, interiør, nye deler osv! Kan også være hjelpelig med å frakte bilen nordover til tr.heims området, og evt sørover mot Oslo, men da mot en noe bedre sum!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå