ogis Skrevet Mars 15, 2012 Share Skrevet Mars 15, 2012 Som topic.. helst svart med M-tech og manuell med bensin motor.. Litt om min bil Skinn interiør, fjernstyrt sentralås ny frontrute+++ leveres ferdig eu godkjent orginal deler følger med bilen kan justeres med 2 oppsett steg 1 ca 220hk steg 2 ca 350hkå bilen veier 1250kg så 0-100 på rundt 4,5 sec bilenner gått 190.000 men nesten alt i understell er nytt og motor bare gått ca 400 mil etter overhaling.. garanti på bunndel i motor+++ 19" felger med stor kant og nesten nye dekk 17" BBS på vinter med 2 nye dekk Megan motorfester Gt2871rs turbo.. god for ca 450 hk stor intercooler nismo dyser 555cc z32lmm 60mm gassspjeld overhalt motor med smidde stempler ARP studs- stål toppakning ny oljepumpe+++++ Nismo coilovers polyforinger i hele understellet samt gir og diff ventilerte bremser oppgraderte bremser bak oppgraderte sway bars bilder av bilen kommer... er åpen for forslag med mellomlegg fra min side send gjerne mail raymond_ougendal@hotmail.com prisantydning på min bil med inbytte 160.000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå