marcusss Skrevet Mars 24, 2012 Forfatter Skrevet Mars 24, 2012 Hadde en liten arbeidsøkt igår, fikk på plass hattehylle og coupelys og dekslene som er rundt lysene. Ble veldig bra i sort, men det grå taket matcher ikke helt... Må se om jeg får demontert takpanelet idag og farget det. Skal få tatt noen bilder av hvordan det ble;)
marcusss Skrevet Mars 26, 2012 Forfatter Skrevet Mars 26, 2012 Håper du tar deg sammen og fjerner tråden din, pakken har tilbakesendings dato den 09.04 og idag er det den 26.03 Mvh
mort Skrevet Mars 27, 2012 Skrevet Mars 27, 2012 Som sagt på pm så har eg fått beskjed av posten at pakken er ankomt i retur etter manglende henting. Eg skal gledeli fjerne posten min og beklage den når eg får bekreta at du har henta pakken. Viss det skjer så skal eg ta posten ei skikkelige skrapa for feilinfo.
ZayteX Skrevet Mars 27, 2012 Skrevet Mars 27, 2012 Dette må jeg følge med på, ikke ofte å komme over ix med turbo Lykke til videre med bygget!
marcusss Skrevet Mars 30, 2012 Forfatter Skrevet Mars 30, 2012 Litt lite tid om dagen fordi jeg jobber så mye desverre. Venter på lønning for å bestille lavkomp stemplene. Legger ut litt bilder av hva som er blitt gjort i det siste. Litt lite tid om dagen fordi jeg jobber så mye desverre. Venter på lønning for å bestille lavkomp stemplene. Legger ut litt bilder av hva som er blitt gjort i det siste. Støvsuging og vasking av av bagasjerom Oljestasjon: Slik ble sort hattehylle Renset,lakkert og nye pakninger+ nippler i BKF Kjæledyret mitt!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå