Sturlis Skrevet Mars 16, 2012 Share Skrevet Mars 16, 2012 Lufte salg av e34'n min, som jeg hadde tenkt å sette istand og ha som bruksbil, men jeg har dessverre mangel på både tid og penger. Bilen er en 1988 modell 520 (rød av farge) m20 motor, 12ventiler med manuell kasse, km. stand 279.000. Den har vært eid av en eldre mann, så den er ganske bra for rust i forhold til andre e34'er. Det eneste rusta jeg vet om er i bunn av dørene (på innsiden, i falsen) og ett lite hull i venstre hjulkasse bak. Ellers så er det noen små flekker med overflaterust, men ikke noe alvorlig. Bilen er avskiltet, så jeg har ikke betalt årsavgifta for 21012, men den er IKKE skyldig årsavgift fra tidligere. Og det er GRATIS omregistrering en liten stund til Feil med bilen: *Mest sannsynlig er toppen skeiv, det er også mulig at det bare er jeg som ikke har klart å lufte den ordentlig (Den bare koker, toppakning, vannpumpe, termostat og reg.reim er byttet, men toppen ble dessverre ikke planet før dette ble gjort.) *Venstre bakfjær er knekt (har ny fjær som følger med) *Instrumentene kommer og går *Bremseskiver og klosser burde byttes, nye klosser foran følger med *Eksosen henger litt, da det mangler ett oppheng. Nye gummiringer følger med. *Låsen i førerdøra virker ikke *Låsen i koffertlokket er ødelagt, da noen flotte tyver prøvde å komme seg inn der. Bilen er rød, men ikke spesielt pen i lakken. Den var veldig veldig falmet, og jeg dro over den med rubbing kjapt for å se om den ble rød igjen, og det ble den. Men den trenger en runde til med litt finere polering. Det står svart skinninteriør i bilen (inkl. dørtrekk i skinn) som er ganske fint, untatt ett lite hull i sideputa på førerstolen. Bare dette er jo verdt litt penger =) Bilen har sentrallås, takluke, hengerfeste, og midtarmlene bak. Så den trenger altså litt reparering, og en eu-kontroll for å kunne få tilbake skiltene. Dette kan bli en ålreit bruksbil hvis man den blir satt istand Gi bud! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturlis Skrevet Mars 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2012 Opp! Selges billig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturlis Skrevet April 7, 2012 Forfatter Share Skrevet April 7, 2012 Opp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kinzo Skrevet April 7, 2012 Share Skrevet April 7, 2012 Hva er minstepris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturlis Skrevet April 7, 2012 Forfatter Share Skrevet April 7, 2012 5000 hadde jeg tenkt meg... =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturlis Skrevet April 12, 2012 Forfatter Share Skrevet April 12, 2012 opp! Pris kan diskuteres ved hurtig avgjørelse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmær Skrevet Mai 4, 2012 Share Skrevet Mai 4, 2012 Solgt?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturlis Skrevet Mai 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2012 Niks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturlis Skrevet Mai 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2012 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rønningen Skrevet Mai 14, 2012 Share Skrevet Mai 14, 2012 Står den hen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturlis Skrevet Mai 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2012 Like ved porsgrunn, Telemark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturlis Skrevet Mai 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2012 Like ved porsgrunn, Telemark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rønningen Skrevet Mai 18, 2012 Share Skrevet Mai 18, 2012 Kan du ikke ordne en "eu" for å få en mangelapp, så om det ikke er så altfor galt kommer jeg å henter den på flekken:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturlis Skrevet Mai 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2012 Har dessverre ikke råd eller tid til det nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturlis Skrevet Mai 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2012 Men vi kan jo bli enige om en grei pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå