Gå til innhold

1988 520i Repobjekt selges. SOLGT


Sturlis
 Share

Anbefalte innlegg

Lufte salg av e34'n min, som jeg hadde tenkt å sette istand og ha som bruksbil, men jeg har dessverre mangel på både tid og penger.

Bilen er en 1988 modell 520 (rød av farge) m20 motor, 12ventiler med manuell kasse, km. stand 279.000. Den har vært eid av en eldre mann, så den er ganske bra for rust i forhold til andre e34'er. Det eneste rusta jeg vet om er i bunn av dørene (på innsiden, i falsen) og ett lite hull i venstre hjulkasse bak. Ellers så er det noen små flekker med overflaterust, men ikke noe alvorlig.

Bilen er avskiltet, så jeg har ikke betalt årsavgifta for 21012, men den er IKKE skyldig årsavgift fra tidligere. Og det er GRATIS omregistrering en liten stund til :)

Feil med bilen:

*Mest sannsynlig er toppen skeiv, det er også mulig at det bare er jeg som ikke har klart å lufte den ordentlig (Den bare koker, toppakning, vannpumpe, termostat og reg.reim er byttet, men toppen ble dessverre ikke planet før dette ble gjort.)

*Venstre bakfjær er knekt (har ny fjær som følger med)

*Instrumentene kommer og går

*Bremseskiver og klosser burde byttes, nye klosser foran følger med

*Eksosen henger litt, da det mangler ett oppheng. Nye gummiringer følger med.

*Låsen i førerdøra virker ikke

*Låsen i koffertlokket er ødelagt, da noen flotte tyver prøvde å komme seg inn der.

Bilen er rød, men ikke spesielt pen i lakken. Den var veldig veldig falmet, og jeg dro over den med rubbing kjapt for å se om den ble rød igjen, og det ble den. Men den trenger en runde til med litt finere polering. Det står svart skinninteriør i bilen (inkl. dørtrekk i skinn) som er ganske fint, untatt ett lite hull i sideputa på førerstolen. Bare dette er jo verdt litt penger =) Bilen har sentrallås, takluke, hengerfeste, og midtarmlene bak.

Så den trenger altså litt reparering, og en eu-kontroll for å kunne få tilbake skiltene. Dette kan bli en ålreit bruksbil hvis man den blir satt istand :)

Gi bud!

41nad0ov762itv8s3uxe.jpg

loznb6ck70wizeeum3mo.jpg

7dus0ljbpukjclcio3x8.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...