Gå til innhold

SOLGT 18" BMW MV2 Replica-felger med Hakka 5-dekk SOLGT


 Share

Anbefalte innlegg

Selger et sett vinterhjul til BMW 5-serie.

Felgene ser helt greie ut, men en av dem har fått en smell slik at det har oppstått en liten sprekk der luften lekker ut. Har fått pris på retting av den felgen (2.000kr), men siden hjulene ikke passer på noen av mine E36-biler velger jeg å selge dem istedet. Jeg kan selvfølgelig få reparasjonen utført hvis kjøper står for kostnaden.

På felgene står det Nokian Hakkapeliitta 5 i dimensjonen 225/40-18. To av dekkene er meget bra, og de to andre nesten like bra. Det dekket som står på den skadde felgen har fått noen rift i gummien på siden, men det ser ikke ut for at det har gått gjennom in til korden, så sannsynligvis går det greit å kjøre med det.

Fakta:

*Felgdim: 18x8 eller 18x8.5, husker ikke nøyaktig akkurat nå, men alle fire er like.

*Innpress: ET20 = passer ikke E36.

*Dekkdim: 225/40-18.

*Sted: Tromsø.

*Prisantydning: 3000kr, men kom gjerne med bud, så blir vi sikkert enige om noe. Kan eventuellt byttes i greie 17-19" felger til E36.

Kan godt sendes, men koster vel 340kr/hjul som norgespakke.

Kontakt meg på PM, eller skriv i tråden.

Mvh

Ørjan Haugen

PS: Skall se om jeg får lagt ut bilde av hjulene etterhvert.

Ene felgen. Jeg mener at alle fire BMW-merkene er der.

2u26jabxjz01nxjefn2p.jpg

Skaden i den ene felgen.

y2y029pyfezksi5afy33.jpg

Hjulene montert på en skitten E36 sedan.

mkg6e7mcd96f5bjm42vu.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan splitte opp settet hvis det er noen som vil ha reservehjul. Kom med bud. Har ikke bruk for de siden de ikke passer noen av mine biler.

Bytte er også interessant. 17" eller større som passer E36, stasj til E36, M3-speil til sedan/touring E36 er eksempel på ting av interesse 8)

Eventuellt kan jeg tenke meg å kjøpe to like felger med E36-innpress hvis noen har det liggende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hvlken produksjonsuke/-år er det på dekkene? Mye pigg igjen?

Hei.

Jeg har bare et av de dårligste hjulene lettilgjengelig. Det er produsert uke 4 i 2007. På det absolutt mest slitte området er det 6mm mønster igjen. Det mangler noen pigger i de dårligste, men merparten er igjen. De to beste dekkene er veldig bra, både mønsterdybde og antall pigger er bra. Det dekket (det jeg har målt på idag) som står på den skadde felgen har antageligvis blitt kjørt med for lite luft, så det har noen sprekker i gummin p g a det. Ser ikke inn til kordene såvidt jeg kan avgjøre, men kan ikke garantere at det er hundre % bra dessverre siden jeg aldri har brukt hjulene selv. Kan sjekke de tre andre dekkene imorgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har målt de to beste dekkene nå og de har bortimot 8mm mønsterdybde, og massevis av pigger igjen :D

Tonyku: Har sendt deg PM med mitt telefonnummer. Holder til i Kroken, så det er bare å komme innom å by! Har du noen 17" dekk som passer til E36 du vil bli kvitt, så kanskje vi kan bli enige om noen form for byttehandel? De 235/255-dekkene blir vel i største laget antar jeg :?:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...