Gå til innhold

Taksering av 320i E36

Berg2
 Share

Anbefalte innlegg

Hei. Da eg ikke har lyst å legge ut bilen for salg enda, så tenkte eg høre her hva dere mener den er verdt. Bilen kjøpte jeg som et reppobjekt av en kompis sommern 2010 da han hadde den i flere år men lot den forfalle på slutten.

Det er en 320i 1991 modell med 221 000, på tellern. Jeg har byttet komplett forstilling på begge sider fremme, frontrute, bakdempere, LMM, nye tåkelys og frontlykter med 55w xenon å 75w xenon på langlys. Montert avtagbar krok og stikk i jan. powerfilter, veivakselgiver, B6 dempere rundt om å AC senkesett godkjent i vognkort. Sveist ny batteribrønn i sommer, nye bremseslanger på EU-kontroll å firhjulskontroll i sommer. importert i 1999 så eneste rusten er under bakluke som skal fixes før ny lakk. Masse småtteri av lister å andre pynteting som manglet er kjøpt. fixet vindusheis, dørtrekk, etc. Bilen var i elendig forfattning da jeg kjøpte den, men jag har lagt ned mye tid i denne da jeg har et håp om å få den bygget om en vakker torsdag. Er mye småfeiler som er rettet, nye skiltlys, ledningsnett, etc. Bilen er i veldig go stand, eneste feilene jeg ikke har fått fixet enda er utetempmålern og soltaket. Ellers nye dekk å andre slitedeler.

håper dere har en mening om hva jeg kan få for denne for jeg er veldig usikker på hva jeg kan forlange.. bildet er fra i sommer.

pffri6ow5e9in7cp2vap.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50k for en bil som er såpass gammel? ville heller brukt finn.no og lagt meg på nivået som markedet tilsier.. det gjelder jo å tenke på betalingsvilligheten blandt kjøperne.

Jeg sier ikke at du ikke kan få 50k for den, men per dags dato kan man få mye bra for 50k. Og selv om bilen

er fikset opp vil folk som regel ha så nytt som mulig.

Men bruk finn.no og autoDB.no som referanse for hva du vil legge ut din bil for :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rundt 15000,- trur eg kan vere en grei pris for en slik bil. Bilen er tross alt 21 år gammel. Det beste tipset økonomisk sett trur eg er å lagre den i ni år til, da er den blitt veteran, og eg trur at dette er ein bil som kommer til å bli en klassiker.Og om du holder den i meget god stand, så vil kansje prisen stige mykje når den er over 30 år gammel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...