Boddiz Skrevet Mars 16, 2012 Skrevet Mars 16, 2012 Har montert multiratt i min 320 e49 99. Ledningsnettet var klart - så det var "plug and play". Men knappene virker ikke. Er dette noe som må programmeres hos BMW? Noen tips/erfaringer? (PS: Rattet er fra 99 modell så det er "riktig ratt")
Magnus M Skrevet Mars 18, 2012 Skrevet Mars 18, 2012 Når jeg satte inn multifunksjonsknapper i min e46 som var en 2001mod 320ci så måtte jeg ikke programere. Jeg måtte derimot legge en ledning fram til ecu og 2 ledninger til lysmodulen. Er du sikker på at disse ledningene allerede ligger der i din bil? trur ikke det er normalt.
Boddiz Skrevet Mars 18, 2012 Forfatter Skrevet Mars 18, 2012 Takk for svar =) La du ledning fra rattet til ECU? Og 2 andre fra rattet til lysmodulen? Har du delenr på disse ledningene? (Ser du hadde facelift-motoren. Så er ikke sikkert det er samme for min bil - har 2,0 320ci. Men la oss håpe det ... =) )
Magnus M Skrevet Mars 19, 2012 Skrevet Mars 19, 2012 La ledningene ifra rattet ja. ledningsnettet fulgte med i et retrofit kit jeg kjøpte. Ligger en DIY her: http://www.e46fanatics.com/forum/showthread.php?t=544160 Dette er da for biler med m54/s54 motor, så er usikker på om det samme gjelder din bil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå