e46pat Skrevet Mars 17, 2012 Skrevet Mars 17, 2012 Kjøpt meg et vrak som jeg skal bygge opp:) kommer flere bilder når jeg har startet på den;)
tordah Skrevet Mars 17, 2012 Skrevet Mars 17, 2012 demobil fra bilia ? gleder meg til å se fremgang, ikke mange som hiver seg ut i prosjekter som dette. motor ? utstyr ?
e46pat Skrevet Mars 17, 2012 Forfatter Skrevet Mars 17, 2012 Det er 318d, men er mye utstyr på den. er en 10 model, så detta skal bli gøy:)
BilBruker Skrevet Mars 17, 2012 Skrevet Mars 17, 2012 Artig prosjekt! Ikke mange "Fra-vrak-til-glis" prosjekter her inne av opprettere (regner med du er det) Legg ut masse bilder av prosessen, og ikke minst planer for fremtiden!
lasseln Skrevet Mars 17, 2012 Skrevet Mars 17, 2012 Se her ja Patrick, gleder meg til å følge med videre. Forrige "vraket" ditt blei jo pent, så regner ikke med at du gjør no dårligere jobb med denne!
BD Racing Skrevet Mars 18, 2012 Skrevet Mars 18, 2012 Dette blir bra Patrick Husker du meg, hockey dommern fra Asker
e46pat Skrevet Mars 18, 2012 Forfatter Skrevet Mars 18, 2012 Dette blir bra Patrick Husker du meg, hockey dommern fra Asker jaja husker deg vettu hehe:)
e46pat Skrevet Mars 18, 2012 Forfatter Skrevet Mars 18, 2012 Se her ja Patrick, gleder meg til å følge med videre. Forrige "vraket" ditt blei jo pent, så regner ikke med at du gjør no dårligere jobb med denne! Se her ja Patrick, gleder meg til å følge med videre. Forrige "vraket" ditt blei jo pent, så regner ikke med at du gjør no dårligere jobb med denne! skal nok bruke god tid pån.. skal bli bra detta.. har mye planer til denna hehe:)
e46pat Skrevet Mars 18, 2012 Forfatter Skrevet Mars 18, 2012 Artig prosjekt! Ikke mange "Fra-vrak-til-glis" prosjekter her inne av opprettere (regner med du er det) Legg ut masse bilder av prosessen, og ikke minst planer for fremtiden! kommer nok en del bilder.. jobber med detta ja:P men lakkerer. morsomt med et sånt prosjekt ja..
e46pat Skrevet Mars 18, 2012 Forfatter Skrevet Mars 18, 2012 noen bilder av hviordan den står nå.. Bilen er litt vridd i trynet.. og må bytte støttdemper tårnet å litt sånt. hakke fått sett så mye mer på den.. må få tak i deler før jeg har no planer om hvordan fronten skal bli.. har dere tips til hvordan fronten skal se ut.. så hiv ut linker.. tar imot med stoor takk:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå