Joffen92 Skrevet Mars 17, 2012 Share Skrevet Mars 17, 2012 Heisann, har lenge kjørt uten innstegslist venstre bak, altså listen med BMW-merke på. Under listen er det 3 store hull utenom hullene til festeklipsene, skal det være noen form for propper i disse hullene eller skal de være åpen for lufting? jeg tapet over de foreløpig, men nå har jeg fått på ny list og da fjernet jeg også tapen.. se vedlagt bilde. Altså de 3 bakerste hullene.. det framste hullet har en festepropp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauso Skrevet Mars 17, 2012 Share Skrevet Mars 17, 2012 De er nok der for å forhindre kondens tenker jeg. Ikke tape over de, det skal være sånn:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joffen92 Skrevet Mars 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2012 Hehe, ja var det jeg også trodde.. Jeg tapet bare over de midlertidig da jeg ikke hadde listen over, for da lakk det vann inn der.. men fjernet tapen når jeg satt på ny list. Håper lekkasjen er vekk nå da, holder på å tørke opp nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå