e34bmw535i Skrevet Mars 17, 2012 Share Skrevet Mars 17, 2012 Jeg får vridd det hjulet 1-2 cm opp så går den ikke lenger eller utover..har slått på den med slegge også.. Trenger man noen nøkkel til denne typen? Takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joggis Skrevet Mars 17, 2012 Share Skrevet Mars 17, 2012 skal bare vri på den, jeg har en sånn nøkkel som du skal vri med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e34bmw535i Skrevet Mars 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2012 må jeg ha nøkkelen for å fjerne den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joggis Skrevet Mars 18, 2012 Share Skrevet Mars 18, 2012 nei, visst du ikke klarer å vri den rundt for hånd kan du ta en tang eller noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e34bmw535i Skrevet Mars 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2012 hmm funka dårlig -.- Det er et nøkkelhull der så tror jeg trenger den? Du vil ikke låne/selge den nøkkelen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen lysholm Skrevet Mars 21, 2012 Share Skrevet Mars 21, 2012 Tror nok den nøkkelen er unik. Hør med BMW om det er original montert. I såfall bør de kunne skaffe deg den nøkkelen. Nøkkelen har rød flat topp og er relativt liten. På nyere bmw er det egen plass til disse nøklene i isoporen i reservehjulsbrønnen. Sjekk om du finner de der først.... Du får det av på følgende måte: Lås opp, dra ut og vri. Mulig du ikke trenger å dra ut hendelen/hjulet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå